خبرگزاری کار ایران

رکوردهایی که در «خانه امن» جابجا شد/ از ۱۳۸۷ سکانس داخلی تا حضور ۶۷۰۰ هنرور جلوی دوربین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۸۳۱

لوکیشین‌های متنوع، حجم فراوان جلوه‌های ویژه بصری و تعدد بازیگران اصلی و فرعی سریال «خانه امن» را در تلویزیون صاحب رکوردهای مختلفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ۳۰ بازیگر اصلی مقابل دوربین «خانه امن» رفته‌اند که از این حیث در میان سریال‌های پخش شده در سال جاری یک رکورد محسوب می‌شود. ۱۴۳ بازیگر فرعی هم در سریال بازی کرده اند. به این رکورد، حضور ۶۷۰۰ هنرور در پلان‌های مختلف «خانه امن» را هم باید اضافه کرد. 

سازندگان «خانه امن» از ۴۵۰ لوکیشن برای تصویربرداری سریال استفاده کرده‌اند که در میان سریال‌های تلویزیون یک رکورد محسوب می‌شود. بویژه این که در سال‌های اخیر، به دلیل گران بودن اجاره، سریال‌ها غالبا در لوکشین‌های معدود تصویربرداری می‌شوند. 

«خانه امن» فقط در تهران تصویرداری نشده است بلکه سازندگان سریال به ۳ کشور و ۶ استان رفتند و داستان را در آن نقاط روایت کردند. 

سریال «خانه امن» ۱۳۸۷ سکانس داخلی و ۷۱۳ سکانس خارجی داشته است که همین تعدد سکانس‌ها یکی از عوامل تنوع بصری آن محسوب می‌شود. پیش تولید و تصویربرداری سریال هم ۱۸ ماه طول کشیده است. 

حجم بالای جلوه‌های ویژه بصری «خانه امن» را صاحب رکورد در این بخش کرده است. برای این سریال ۱۵۰ دقیقه جلوه‌های ویژه بصری مورد استفاده قرار گرفته است تا «خانه امن» از این منظر هم صاحب یک رکورد باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز