خبرگزاری کار ایران

کتاب «بازگشت به خانه؛ ۱۰۸ درس ذهن‌آگاهی» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۵۷۶

کتاب «بازگشت به خانه؛ ۱۰۸ درس ذهن‌آگاهی» نوشته جان کابات زین را با ترجمه سحر طاهباز و امیرحسین ایمانی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، انتشارات ارجمند، کتاب «بازگشت به خانه؛ ۱۰۸ درس ذهن‌آگاهی» نوشته جان کابات زین را با ترجمه سحر طاهباز و امیرحسین ایمانی روانه بازار کتاب کرد. 

ذهن‌آگاهی سفری ماجراجویانه در مسیر شفا و دگردیسی است. ذهن‌آگاهی یعنی آگاهی از تجربیاتمان از طریق توجهی لطیف به هرچه در حوزۀ آگاهی ما ظاهر می‌شود، گویی همه چیز دارای اهمیت است، حتی در لحظاتی که احساس ناامیدی، وحشت و غرق‌شدگی می‌کنیم. با بازگذاشتن ذهنمان نسبت به لحظۀ حال همانطور که هست- نه آنگونه که ما می‌خواهیم باشد- می‌توان فعالانه به تمرین ذهن‌آگاهی پرداخت. این کار اصلاً کار ساده‌ای نیست، اما اگر برای چند لحظه بتوانید انجامش دهید می‌تواند عمیقاً روشنگر باشد، و اگر بتوانید این حضور را حفظ کنید، روشنگری به مراتب بیشتر خواهد شد. اعتماد به آگاهی گاهی نیازمند یادآوری‌های لطیف و الهام‌بخش است. ۱۰۸ عبارت بینشی موجود در این کتاب می‌توانند نقش این یادآور را ایفا کنند. این اشارات و عباراتی که از کتاب «به بیداری رسیدن: شفای خود و دنیایمان از طریق ذهن‌آگاهی» نوشتۀ جان کابات زین گردآوری شده‌اند، می‌توانند مشوقی باشند برای پرورش ذهن‌آگاهی در زندگی روزمره. 

این کتاب با قیمت ۳۳هزار تومان در کتاب‌فروشی‌ها و نیز با ده درصد تخفیف در سایت انتشارات به نشانی https://www.arjmandpub.com/ قابل دسترسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز