خبرگزاری کار ایران

خدمات ارزنده شهید فخری‌زاده در ویژه برنامه «فخر ایران»

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۲۵۱

​به پاس خدمات ارزنده دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای، شهید دکتر محسن فخری زاده، رادیو آذری تبریز ویژه برنامه «فخر ایران» را تولید و از این رادیو پخش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ویژه برنامه «فخر ایران» به تهیه‌کنندگی محمد رضا رحیمی با موضوع تشریح گوشه‌هایی از خدمات علمی ارزشمند شهید دکتر محسن فخری زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی جمهوری اسلامی ایرن که اخیرا به شهادت رسیده است، در رادیو آذری تبریز تولید و از همین رادیو پخش خواهد شد. 

تهیه کننده «فخر ایران» از تشریح ابعاد سیاسی و امنیتی ترور این دانشمند ممتاز ایرانی و تاریخچه‌ای از عملیات‌های تروریستی در به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای ایران توسط رژیم پلید صهیونیستی و اهداف آنان از این اقدامات ناجوانمردانه در این برنامه خبر داد. 

رحیمی ضمن اشاره به قرائت پیام رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای به مناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده در این برنامه به بیان دیدگاه‌ها و تحلیل‌های صاحب نظرانی از تبریز و جمهوری آذربایجان از جمله حجت‌الاسلام دکتر آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر روح‌الله متفکر آزاد، عضو هیئت رئیسه مجلس، دکتر عزیز جوانپور، تحلیلگر سیاسی و نیز قربان جبرئیل، روزنامه‌نگار، نورسته ابراهیم آوا، تحلیلگر سیاسی از جمهوری آذربایجان درباره خدمات علمی شهید دکتر فخری ازده برای جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام در این برنامه خبر داد. 

ویژه برنامه زنده «فخر ایران» با سردبیری و اجرای علیرضا نوراللهی، ۱۰ آذر ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه از رادیو آذری برون مرزی تبریز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز