خبرگزاری کار ایران

۴۶۷۳ تخت واحد‌های اقامتی مشهد آماده میزبانی از بهبودیافتگان کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۸۲۲

معاون گردشگری خراسان رضوی گفت: حدود ۴۶۷۳ تخت در واحد‌های اقامتی مشهد برای میزبانی از بهبودیافتگان کرونا آماده شده است.

به‌ گزارش ایلنا، یوسف بیدخوری (معاون گردشگری خراسان رضوی) گفت: در پی درخواست دانشگاه علوم پزشکی مشهد مبنی بر احتمال اعلام نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اختصاص بخشی از فضای واحد‌های اقامتی رسمی به اقامت بهبودیافتگان کرونا برای گذراندن دوران نقاهت، تعدادی از مالکان واحد‌های اقامتی رسمی کلانشهر مشهد در این زمینه اعلام آمادگی کردند.

او بیان کرد: ۱۸ واحد اقامتی وابسته به دولت و دستگا‌های اجرایی آماده میزبانی و پذیرش بهبودیافتگان بیماری کووید ۱۹ برای سپری کردن دوران نقاهت و جلوگیری از حضور آنان در جمع اعضای خانواده و جامعه هستند.

 معاون گردشگری خراسان رضوی عنوان کرد: این افراد در این دوره به خدمات بیمارستانی نیاز ندارند و تنها فضای تحت کنترل با خدمات روزانه برای آنان مورد نیاز است.

 او افزود: هیچ‌گونه اجباری در زمینه مشارکت مالکان اماکن اقامتی استان نبوده و تاکنون با هیچ‌یک از آن‌ها نیز قراردادی امضا نشده است.

 بیدخوری اظهار کرد: در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای اقامت این افراد، زیرساخت‌ها مهیا و آماده شده است.

 هم اکنون بیش از دو هزار و ۷۰۰ واحد تأسیسات گردشگری در خراسان رضوی دارای مجوز هستند که بیش از هزار واحد آن را اماکن اقامتی تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز