خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس مطرح کرد:

اجرای‌سه پروژه سبز و کاهش‌دهنده مصرف سوخت‌های فسیلی توسط شهرداری

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۰۲۴

استاندار فارس با بیان اینکه سه پروژه یاد شده به عنوان خدمتی ارزشمند در اختیار شهروندان قرار گرفته است، بیان کرد: هدف ما ایجاد تسهیل در رفت و آمد و کاهش بار ترافیکی است.

به گزارش ایلنا عنایت الله رحیمی در مراسم بهره‌برداری از سه پروژه عمرانی با بیان اینکه در مجموع حاصل وظایف شهرداری باید ایجاد رفاه و آرامش برای شهروندان باشد، ابراز امیدواری کرد با اجرای پروژه‌هایی از این دست شاهد تقویت این رفاه و خدمت‌رسانی باشیم.

رحیمی ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران این پروژه خاطرنشان کرد: این سه پروژه علاوه بر اینکه شمال و جنوب شهر شیراز را متصل می‌کند، با کاهش ترافیک و در پی آن کاهش استفاده از سوخت‌های فسیلی از پروژه‌های سبز محسوب می‌شوند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه این سه پروژه با حدود هزار میلیارد اعتبار به بهره برداری رسیده است، عنوان کرد: امیدواریم شهرداری با ادامه روند کاهش بروکراسی اداری توفیق بیشتری در جذب سرمایه گذاران به دست آورد.

وی همچنین بر لزوم تعریف پروژه های تفریحی، توریستی، تجاری و... در کنار چنین پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و گفت: امیدواریم همانگونه که شورای شهر و شهرداری تا کنون این موضوع را در دستور کار قرار داده اند از این پس نیز شاهد توجه بیشتر دست اندرکاران قانون گذاری ملی و محلی در این راستا باشیم.

رحیمی افزود: مجموعه مدیریتی استان نیز از اختیارات قانونی برای کمک به تعریف چنین پروژه هایی‌استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز