خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ماهان خبر داد:

ورود شرکت‌های دانش بنیان در تولید محصولات کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۸۷۱

مدیرعامل شرکت و تیم مهندسی ماهان در ارتباط با تولید محصولات کشاورزی با توجه به شرایط استان فارس گفت: با توجه به بحران آب در کشور و به خصوص استان فارس، مدیریت این حوزه اهمیت بسزایی دارد و در این رابطه آبیاری قطره ای طی سالهای اخیر نقش قابل توجهی را در حوزه مربوطه ایفا کرده است.

به گزارش ایلنا، اسماعیل احمدی مدیرعامل شرکت و تیم مهندسی ماهان گفت: این شرکت از سال ۸۹ فعالیت خود را به عنوان شرکت دانش بنیان آغاز کرده است و درحال حاضر محصول تولیدی قطره چکان آبیاری خود تنظیمی پرسی و پیچی با لیتراژ ثابت 4 و 8 جهت امور آبیاری کشاورزی تولید می‌ کند.

وی با اشاره به حضور شرکت در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی کشاورزی ( ماشین آلات نهاده، آبیاری) بیان کرد: دستیابی به فن آوری و تکنولو‍ژی های روز دنیا در زمینه های زیرساختی کشور در سه بخش: صنعت، کشاورزی و خدمات بخشی از اهداف شرکت است؛ که در این‌نمایشگاه در اختیار متقاضیان داده می شود.

احمدی تصریح کرد: تبدیل علم و دانش به ثروت و ایجاد اشتغال پایدار با استفاده از پتانسیل جوانان تحصیل کرده هدف اصلی بوده است که شرکت به آن دست یافته است.

وی خاطر نشان کرد: در طول سالها فعالیت شرکت تلاش شده است که ضمن خود کفایی در تولید محصولات و قطعات آبیاری بخش کشاورزی،کاهش واردات، افزایش صادرات و جلوگیری از خام فروشی دنبال شود.

احمدی با اشاره به راه اندازی 3 واحد کارخانه در سه نقطه کشور و ایجاد بستر جهت تولید ملی در زمینه ساخت قطعات کشاورزی و صنعتی عنوان کرد: محصول تولیدی به دلیل داشتن تکنولو‍ژی تا به امروز حجم زیادی از نیاز کشور را که بیش از این از کشورهای بیگانه تامین می شده؛ در داحل کشور تولید و تامین کرده است.

وی یاد آورشد: محصول تولیدی شرکت دارای سه سال گارانتی است و نسبت به مدل های مشابه خارجی با نصف قیمت به دست کشاورز می رشد

به گفته وی محصولات شرکت فوق دارای ثبت اختراع حقوقی و مالکیت طرح صنعتی است.

وی ادامه داد: از آنجایی که مهمترین قسمت سیستم های آبیاری قطره ای قطره چکان(دریپر) است لذا تولید این محصول با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی توانسته علاوه بر ایجاد اشتغال در استان و جلوگیری از هدر روی آب، سبب جلوگیری از خروج ارز از کشور شود و با وجود گارانتی محصول کمک موثری به بخش کشاورزی استان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز