خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری فارس مطرح کرد:

جهاد در سنگر درمان و حمایت از اقشار آسیب پذیر ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۱۹۱

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به فعالیت‌های جهادی تولید ماسک و توزیع بسته های حمایتی به اقشار کم‌درآمد گفت: حرکت جهادی استان فارسی های در کمک به محرومین جامعه ادامه دارد.

به گزارش ایلنا حجت اسلام سیدکاظم موسوی در حاشیه دیدار جمعی از معاونین و قضات دادگستری فارس از کارگاه تولید ماسک و بسته‌بندی موادغذایی دانشگاه صنعتی شیراز ضمن بررسی روند فعالیت این گروه جهادی گفت: فعالیت های افراد داوطلب و جهادی در تولید ماسک و نیز صرف درآمد آن جهت تهیه بسته‌های حمایتی و اختصاص به اقشار آسیب پذیر جامعه اقدامی ستودنی و نتیجه نوع دوستی و خیر اندیشی مردم فرهنگ مدار استان فارس است.

وی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده گفت:  امروز جهاد و خدمت در سنگر درمان و  حمایت از اقشار آسیب پذیر تبلور یافته و پیشی گرفتن خیرین و نیک اندیشان برای فعالیت در این عرصه حاصل ریشه های محکم مردم فرهنگ غنی  اسلامی و پایبندی به اصول انسانی است.

 رئیس شورای قضایی استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر لزوم استمرار اقدامات جهادی و حل مشکل اقشار کم درآمد گفت: هسته اصلی فعالیت های جهادی را جوانان تشکیل می‌دهند و این جوانان اعم از خواهر و برادر دست پرورده فرهنگ شهادت و ایثار هستند.

موسوی همچنین از تلاش های دانشگاه ، بسیج و افراد داوطلب و جهادی در راه اندازه  این مرکز تشکر کرد و گفت : شیوع بیماری علی رغم همه مشکلات، زیبایی‌های فرهنگ جهاد خدمت و ایثار را به همگان نشان داد.

وی افزود: اقدامات مردمی در مهار بحران کرونا و عواقب اقتصادی و فرهنگی آن باید با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و توان بیشتر ادامه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز