خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر شیراز:

تیم تخصصی ارتقا امنیت روانی شهروندان را تشکیل می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۶۲۰

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز با اشاره به ضرورت ارتقا امنیت روانی مردم در مسأله شیوع ویروس کرونا، گفت:بنا داریم تیمی از متخصصین حوزه روانشناسی را با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط تشکیل داده تا در شرایط‌موجود اقدامات تخصصی روان‌شناختی برای شهروندان ارائه کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، علی ناصری در یکصد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر با ارائه گزارشی از اقدامات پیشگیرانه کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به تشکیل جلسه فوق‌العاده این کمیسیون اشاره داشت و افزود: برآیند جلسه فوق نشان داد اهمیت موضوع شیوع کرونا به طور ملموس، جدی گرفته نشده است.

وی سردرگمی مسؤولین ادارات و ارگان‌ها در مواجهه با شرایط  موجود را نیز مطرح کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد دستگاه‌های ذیربط سریعا وارد فاز عملیاتی شده و هماهنگ با دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی امر پیش روند.

وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان نهاد مرجع انتشار اخبار صحیح نظارت داشته تا تمامی اخبار از کانال دانشگاه علوم پزشکی در اختیار مردم قرار گیرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز به مساله کمبود مواد ضدعفونی کننده، دستکش و ماسک در سطح بازار نیز اشاره داشت و اضافه کرد: مقرر شد این امکانات از جانب دستگاه‌ها و نهادهای مسئول تامین شود.

ناصری به جلسه اخیر شورای تامین استان نیز اشاره داشت و صدور دستورالعمل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به فراخور هر دستگاه توسط دانشگاه علوم پزشکی را ماحصل این جلسه عنوان کرد.

وی تشکیل کمیته پایش و بررسی اقدامات هر دستگاه مطابق با دستورالعمل تعیین شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی را نیز مورد اشاره قرار داد.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان داشت: بر اساس پیگیری‌های ما، شهرداری شیراز این آمادگی را دارد که از فضاهای موجود همچون بیلبوردها، تلویزیون‌های شهری و زیرساخت‌های حمل‌ونقل به جهت اطلاع‌رسانی بهره گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز