خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ارتباطات در توئیتی خبرداد:

کیفیت شبکه کشور با راه اندازی مراکز داده شیراز بهبود یافت

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۷۲۱

معاون وزیر ارتباطات گفت: کیفیت شبکه کشور با راه‌اندازی مراکز داده شیراز بهبود یافت.

به گزارش ایلنا، حمید فتاحی در توئیتی نوشت: «کیفیت حق شماست. با فعال شدن مراکز داده شیراز، کاربران مستقر در جنوب کشور از این به بعد محتوای درخواستی خود را به جای مراکز داده تهران از شیراز دریافت کنند.»

این آمار را می توانید از سایت Tehran-ix.ir  ببینید.

به گزارش ایلنا، ماهیت مرکز تبادل ترافیک داده باید در حقیقت زیرساخت‌هایی فیزیکی برای شبکه هستند که ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی می‌توانند ترافیک شبکه را از طریق آن بین خود مبادله کنند.

 این موضوع در نوع خود مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد که می‌توان به‌صورت خلاصه، مهم‌ترین آنها را کاهش هزینه استفاده از اینترنت و افزایش سرعت دسترسی دانست.

این امر از نظر سرعت و حجم اینترنت مصرفی بسیار مفید و مزایای امنیتی نیز به همراه خواهد داشت. به‌این‌ترتیب با افزوده شدن یک مرکز داده به مرکز تبادل ترافیک داده، سرعت، کیفیت و امنیت اتصال افزایش یافته و نیازی نیست که اطلاعات موردنیاز به یک ورودی در خارج از کشور انتقال یافته و دوباره بازگردد و این چرخه به‌ صورت کامل در داخل کشور انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز