خبرگزاری کار ایران

با حکم سهراب مختاری؛

سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لامرد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۲۴۶

ابوالفضل سجادی با حکم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لامرد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، در متن این حکم از سوی سهراب مختاری (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس) خطاب به ابوالفضل سجادی آمده است:

«با سلام و احترام؛ باتوجه به تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لامرد منصوب می شوید. انتظار است با جدیت و تلاش وافر و تکیه بر روحیه تعاون و سرمایه های انسانی آن شهرستان زمینه پاسخگویی و انجام بهتر امور بخصوص مواد ذیل با استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و ایجاد تعامل مناسب با شرکای اجتماعی بخش کار و تعاون، مجموعه مدیریتی شهرستان و اداره کل فراهم گردد. توفیق جنابعالی را در مسئولیت مهمی که بر عهده دارید در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری، پیگیری برنامه ها و اهداف دولت و استراتژی های وزارت متبوع از خداوند منان خواهانم.

-انجام مطالعات و بررسی های لازم به منظور شناخت امکانات و پتانسیل شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال در بخش غیردولتی تعاونیها و ارائه راهکارهای مناسب.

-اجرای قوانین و مقررات مربوط به بخش تعاونی در حوزه تحت پوشش و کمک و همکاری در تاسیس و گسترش تعاونیها در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، و خدمات و تعاونی‌های فراگیر و توسعه و عمران با جلب همکاری و مشارکت عموم مردم.

-اجرای قوانین و مقررات مربوط به حوزه روابط کار و قانون کار و مقررات بیمه بیکاری و نظارت بر اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل کارگری با هماهنگی اداره کل و بازرسی مستمر از کارگاه‌ها و کارخانجات تحت پوشش و برقررای مبانی حفاظتی و بهداشتی و ایمنی کار و انطباق با قوانین و مقررات ذیربط.

-راهنمایی و ارائه خدمات لازم در جهت بکارگیری متقاضیان شغل از طریق ایجاد هماهنگی با کاریابی‌های غیردولتی و بنگاه‌های اقتصادی و انجام امور مربوط به متقاضیان استفاده از تسهیلات اعتباری.

-فراهم ساختن امکانات رفاهی جهت کارگران از طریق تشویق کارفرمایان به ارائه خدمات رفاهی در کارگاهها و برنامه‌ریزی جهت آموزش مهارت‌های اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی.»

«شایان ذکر است پیش از این، قاسم حقیقت به مدت 19 ماه؛ سرپرستی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لامرد را برعهده داشته است.»

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز