خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی انجام شد؛

امضای تفاهم نامه اتاق تعاون فارس با بیمه تعاون

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۰۲۲

طی مراسمی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، مدیر عامل بیمه تعاون و دبیر اتاق تعاون فارس، تفاهمنامه‌ همکاری با هدف ارائه خدمات بیمه‌های به تعاونی‌های فعال امضا و مبادله شد.

به گزارش ایلنا، یونس مظلومی مدیر عامل بیمه تعاون کشور در آیین امضای تفاهم نامه بین اتاق تعاون فارس و  بیمه تعاون با هدف ارائه خدمات بیمه‌های به تعاونی‌های فعال در شیراز افزود: در بیمه تعاون در پی افزایش سهم بازار و رشد شرکت هستیم که ۳۵ نماینده در فارس داریم که فقط با بیمه تعاون قرارداد دارند و همچنین  ۴۶ کارگزار داریم که علاوه با سایر بیمه ها با بیمه تعاون هم کار می کنند.

مدیرعامل بیمه تعاون کشور با اشاره به فعالیت و موفقیت های این بیمه در کل کشور عنوان کرد:  ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش انواع رشته بیمه ای تعاون اعم از درمان، مسولیت، حمل و نقل و...هستند.

وی با بیان اینکه شرکت بیمه تعاون اختصاصی بخش تعاون نیست و به همه کسب و کارها خدمات بیمه ای دارد؛ یادآورشد: براساس آمار بیمه مرکزی بیمه تعاون یکی از بهترین ها از نظر میزان رضایت مندی، مشتری مداری و رسیدگی به شکایات است. 

مظلومی با اشاره به در نظرگرفتن شرایطی برای تعاونی ها گفت: همچنین  تسهیلات و اقساط بیشتر برای تعاونی ها در نظر گرفته ایم و در رشته هایی که دراختیار داریم تسهیلات ویژه ای داریم .

مدیرعامل بیمه تعاون کشور ابراز  کرد: همچنین شرایطی برای تعاونی ها داریم که شامل بیمه درمانی و بازنشستگی می شود.

به گفته مدیرعامل بیمه تعاون کشور این بیمه به عنوان بیمه بازرگانی محسوب می شود و شرکت  های بیمه بازرگانی از  جمله بیمه تعاون خودگردان هستند و بودجه ای از دولت نمی گیرند و از محل درآمد بیمه باید بیمه خود را تامین کنند.

مظلومی  با اشاره به فعالیت ۳۰ شرکت بازرگانی در کشور گفت: این شرکت ها عمدتا با هدف کسب سود فعالیت دارند و بیمه تعاونگرا ها در تمام رشته های بیمه ای تسهیلات خاصی در بخش حق بیمه، قیمت و هم شرایط پرداخت دارد.

وی تصریح کرد: بیمه تعاون در کشور ۴۵۰ نماینده دارد و ۶۰۰ کارگزار هم در تمامی استان ها با ما فعالیت دارند.

مدیرعامل بیمه تعاون با بیان اینکه شرکت های خودروسازی اکنون به این بیمه بدهی ندارند، گفت: هم اینک دو شرکت خودروسازی بزرگ کشور، برخی از استانداری ها و سازمان های جهاد کشاورزی، بخشی از شرکت های وابسته به وزارت نیرو و بخشی از پروژه های بزرگ نفتی طرف قرار داد بیمه تعاون هستند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس هم در این مراسم گفت: صندوق ضمانت بالغ بر 45 میلیارد تومان در سال 97 و 98 میلیارد تومان تا پایان آبانماه 98، ضمانت نامه برای بخش تعاونی صادر کرده است.

سهراب مختاری همچنین اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری پرداخت شده در استان فارس را برای 45 طرح تعاونی بالغ بر 25 میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد که در بخش اعضای تعاونی ها نیز بالغ بر 30 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط بانک توسعه تعاون فارس پرداخت شده است.

دبیر اتاق تعاون استان فارس نیز گفت: براساس تفاهمنامه مبادله شده، از سوی بیمه تعاون در زمینه بیمه آتش‌سوزی برای تعاونی‌های بخش صنعت تا 55 درصد و برای آتش سوزی انبارها تا 30 درصد و برای بخش تعاونی های مهندسی تا 60 درصد قیمت بیمه نامه را تخفیف اعمال خواهد کرد.

مجتبی محلاتی ادامه داد: براساس این تفاهمنامه برای بیمه باربری ها چه زمینی چه هوایی تا 50 درصد و حوادث انفرادی و گروهی مرتبط با بخش تعاونی را تا 60 درصد و برای بیمه عمر و سرمایه گذاری تا 25 درصد تخفیف در نظر خواهد گرفت.

محلاتی خاطرنشان کرد که خدمات بیمه تعاون در بحث بیمه بدنه خودرو اعضای شرکت های تعاونی نیز با 2.5 درصد تخفیف ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز