خبرگزاری کار ایران

در مسابقات والیبال دسته۲ دانشگاه آزاد اسلامی:

چهار تیم به نیمه نهایی راه یافتند

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۶۵۱

چهار تیم لرستان، کرمان، زنجان و خراسان شمالی در مسابقات والیبال دسته2 دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، در روز سوم این دوره از مسابقات چهارتیم لرستان، کرمان، زنجان وخراسان شمالی  با غلبه بر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال دسته 2  دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی راه یافتند.

منوچهر اسدی پویا، مربی بین المللی و مدرس فدراسیون والیبال  که در این دوره از مسابقات به عنوان مسئول انجمن والیبال دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس حضور داشت اظهار کرد: سطح این دوره از مسابقات با توجه به کار خوب ورزشکاران در دانشگاه‌ها و استان‌های مربوطه ،سطح بسیار بالا و خوبی است و دارای بازیکنان خبره و حتی از بازیکنان لیگ‌های کشور هستند و بسیار جای خوشحالی است و همچنین حضور  و همکاری داوران استان فارس و داور اعزامی از کرمان بر کیفیت برگزاری این مسابقات کمک کرده است .

 پنج تیم لرستان، کرمان، خراسان جنوبی، چهارمحال بختیاری و فارس در گروه A و تیم‌های زنجان، خراسان شمالی، هرمزگان، کردستان و البرز در گروه B بصورت دوره‌ای به رقابت پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز