خبرگزاری کار ایران

در نخستین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات؛

ثبت نام 35 نفر داوطلب شرکت در انتخابات مجلس در فارس/ دو زن در میان ثبت نام شدگان

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۰۲۹

در نخستین روز انتخابات 35 نفر در حوزه انتخابیه شیراز و سایر شهرستان های استان برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده اند که از این تعداد دو نفر خانم بودند.

به گزارش ایلنا، ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم آذر ماه آغاز شد. به گفته منابع مختلف بر اساس آمارهای منتشر شده در حوزه انتخابیه شیراز ثبت نام 12 داوطلب به مرحله نهایی رسیده و تعداد دیگری نیز به دلیل نقص مدارک به روز بعد موکول شده است.

دو زن در میان ثبت نام شدگان روز نخست

از میان داوطلبان حاضر در ستاد انتخابات شهرستان شیراز یک نفر زن و یک نفر نیز از روحانیون ثبت نام خود را تکمیل کرده اند. بر اساس گزارش های غیر رسمی تنها یک زن دیگر در استان فارس در روز اول برای داوطلبی در این انتخابات ثبت نام کرده و سایر دوطلبان مرد بوده اند. به علت اعلام نشدن آمار رسمی تا شب گذشته اطلاعی از سن ثبت نام شدگان در دست نیست.

ثبت نام یک نماینده فعلی در نخستین روز انتخابات

در نخستین روز ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس مشاهدات خبرنگار ایلنا در ستاد انتخابات شهرستان شیراز و گزارش منابع از سایر شهرستان ها به جز لارستان هیچ یک از نمایندگان فعلی مجلس اقدام به نام نویسی نکرده اند.

عضو مستعفی شورای شهر شیراز داوطلب شرکت در انتخابات شد

یک عضو شورای شهر که پیش از این با هدف شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از عضویت در این شوا استعفا داده بود در نخستین روز از ثبت نام در ستاد انتخابات شهرستان شیراز حاضر شد و نام خود را به ثبت رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز