خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر شیراز مطرح کرد:

خسارت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومانی به اموال خدماتی شهرداری شیراز

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۵۳۳

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به خسارت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومانی به اموال خدماتی شهرداری شیراز در حوادث اخیر گفت: از نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی درخواست دارم که در قالب یک طرح دوفوریتی از دولت بخواهند که از درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین نسبت به جبران خسارات وارده اقدام کند.

به گزارش ایلنا محمدتقی تذروی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر شهر شیراز متاسفانه شاهد تخریب اموال عمومی و خسارت فراوان به مراکز دولتی و خصوصی توسط افراد فرصت‌طلب و سودجو بودیم که منجر به خسارت بیش از 200 میلیارد تومان به اموال خدماتی شهرداری شد، شهرداری باید این هزینه را از درآمد حاصل از جیب مردم پرداخت کند.

وی گفت: از نمایندگان شهرستان شیراز در مجلس شورای اسلامی درخواست دارم که در قالب یک طرح دو فوریتی از دولت بخواهند که از درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین نسبت به جبران خسارات وارده اقدام کند. همچنین از تمام مسوولین و مدیران دستگاه‌هایی که خسارت دیده‌اند می‌خواهم که در بازسازی و اصلاح مکان‌ها و تاسیسات آسیب‌دیده نهایت دقت، درایت و سرعت را به خرج دهند تا به زیباسازی و چشم‌نواز بودن این مکان‌ها و همچنین تسریع در ارایه خدمات بی‌نجامد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز