خبرگزاری کار ایران

فرماندار شیراز تاکید کرد:

حمایت از خانواده های زندانیان باعث تقویت سرمایه اجتماعی می شود /از زندانیان برای انجام امور خدمات شهری و فضای سبز استفاده می شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۹۰۲

فرماندار شیراز گفت: کمک مادى و معنوى به خانواده ‏هاى بى بضاعت زندانیان که نقشی در ارتکاب جرم نداشته و سرپرست آنان به دلیل غفلت و اشتباه گرفتار زندان شده، به عنوان یک انسان باید مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، «محمدرضا امیری» فرماندار شیراز، در جلسه هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان شیراز، با اشاره به رسالت انجمن حمایت از زندانیان گفت: این رسالت یک اقدام اجتماعی ارزشمند مبتنی بر آموزه های دینی است زیرا که کمک به همنوع خود، تکلیف هر مسلمان می باشد.

وی همچنین جلب مشارکت بخش های مختلف جامعه را برای پیشگیری از آسیبها ضروری دانست.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، خوشبختانه انجمن حمایت شیراز توانسته خدمات خوبی به افراد تحت پوشش خود ارائه کند و ملجأ و پناهگاه این خانواده ها باشد و به عنوان یکی از انجمن های فعال استان فعالیت نماید.

درادامه این جلسه «حیدر آسیابی» دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: زندانیان مرتکب خطا و جرم شده اند، اما خانواده آنان قربانیان اصلی هستند.

حیدر آسیابی تاکید کرد: خانواده های زندانیان قشر آسیب پذیر جامعه هستند علاوه برحمایت مادی و معنوی از این افراد، حفظ شأن و آبروی این خانواده ها نیز باید مدنظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: با استفاده از نیروی زندان، تفاهم نامه همکاری بین زندان و شهرداری منعقد شد تا از زندانیان در مناطق مختلف شهری برای انجام امور خدمات شهری و فضای سبز استفاده شود.

در ادامه «محمود قربانی» مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز، گزارشی از وضعیت انجمن و مصوبات جلسه پیشین انجمن حمایت ارائه کرد و برای حرفه آموزی و اشتغال زندانیان رأی باز و همچنین افزایش درآمد انجمن تصمیماتی اتخاذ شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز