خبرگزاری کار ایران

حاجی پور خبر داد:

پشتیبانی مجموعه شرکت عمران صدرا از شهرداری صدرا

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۴۹۰

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: مجموعه شرکت عمران صدرا پشتیبان و همراه شهرداری صدرا در توسعه شهر جدید صدرا خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، خلیل حاجی پور در دیدار با شهردار جدید این شهر با اشاره به اینکه شرکت عمران شهر جدید صدرا و مجموعه شهرداری را از خود می‌داند که می توانند با تعامل و همراهی در مسیر تغییر و توسعه شهر، گامهای مفیدی بردارند، افزود: ما مجموعه شهرداری را از خودمان جدا نمی‌دانیم و مجموعه شرکت عمران پشتیبان و همراه شهرداری در توسعه و آبادانی شهر خواهد بود و نباید اجازه داد تفکر تقابلی در مجموعه های طرفین شکل بگیرد .

وی با تشریح فعالیت‌های شرکت عمران آمادگی کامل این شرکت را برای استمرار همکاری با شهرداری اعلام کرد و افزود: شرکت عمران شهر جدید صدرا به عنوان متولی و سازنده شهر صدرا وظیفه خود می‌داند تا جایی که ظرفیت های قانونی اجازه دهد به شهرداری کمک کند.

خلیل حاجی پور در این دیدار با ذکر سوابق درخشان و مدیریتی و اجرایی بهزاد پرنیان به عنوان مدیری جوان و کارامد انتصاب ایشان درسمت شهردار صدرا را تبریک گفت و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت نمود، و ادامه داد: امیدوارم حضور وی برای شهر صدرا منشا خیر و برکت باشد و من خوشبینم که با این مدیریت شهری یکپارچه و هماهنگ شهر صدرا آینده روشن تر و بهتری پیش رو داشته باشد.

بهزاد پرنیان شهردار صدرا نیز در این دیدار گفت: هدف مشترک شهرداری و شرکت عمران صدرا، عمران و آبادانی و توسعه شهر صدرا است و این امر علاوه بر جلب رضایت عموم شهروندان، سرعت توسعه شهر را دوچندان خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز