خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

نیاز به کلینیک سرمایه‌گذاری داریم

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۴۶۷

استاندار فارس گفت : برای آسیب شناسی مشکلات و موانع سرمایه گذاری در فارس به کلینیک سرمایه‌گذاری نیاز داریم.

به گزارش ایلنا، عنایت اله رحیمی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به حجم بالای برگشت و عدم تکمیل روند سرمایه گذاری در طرح‌های مختلف اظهار داشت : ابطال یک طرح ناقص سرمایه گذاری ساده ترین راه برخورد است اما بهترین راه نیست و باید در این زمینه برای آسیب شناسی مشکلات و موانع؛ کلینیک سرمایه‌گذاری راه اندازی کنیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر لزوم شناسایی و غربالگری متقاضیان سرمایه گذاری گفت: توجه به اهلیت سرمایه گذاران در حل بخش مهمی از مشکلات بعدی کارکرد دارد و این امر برعهده متولیان امر است.

وی در ادامه با اشاره به سند توسعه فارس و کارکردهای موثر این سند ابراز امیدواری کرد: با عملیاتی شدن این سند نتایج ملموسی برای مردم فارسی محقق می‌شود.

استاندار فارس در خصوص اجرای شدن موضوع فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: معوقات سنگینی در محور های عمرانی وجود دارد که باید با بهره گیری از ظرفیت بودجه امسال تامین اعتبار شود.

استاندار فارس گفت: فعالیت های فرهنگی نیز در پیش برد اهداف اقتصادی بسیار مطلوب واقع خواهد شد و با انعقاد تفاهم نامه فرهنگی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بزودی شاهد تحولات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز