خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری فارس تاکید کرد:

رصد فعالیت‌ های زودهنگام انتخاباتی در دستور کار قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۸۵۵

رئیس کل دادگستری استان فارس بر رصد فعالیت‌ های انتخاباتی تاکید کرد و گفت: با متخلفان در این حوزه برخورد قاطع می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در اولین نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی دادگستری استان فارس، اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال، لازم است برنامه ریزی ویژه‌ ای در خصوص پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی انجام شود.

وی رصد فعالیت‌های انتخاباتی را یکی از راهکار‌های پیشگیرانه در وقوع جرائم انتخاباتی به ویژه در فضای مجازی عنوان کرد و افزود: جرائم و تخلفات انجام شده در حوزه انتخابات بدون نوبت و با اولویت رسیدگی می‌ شوند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس وظایف و رسالت مهم این ستاد را پیشگیری از تخلفات و جرائم عنوان کرد و گفت : این ستاد با حضور ئیس کل دادگستری، رئیس ستاد انتخابات، معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، دبیر ستاد انتخابات، دادستان مرکز استان، مسئول دانشگاه و نهاد‌ها در مراکز استان ها، اطلاعات، سپاه، نیروی انتظامی صدا و سیما، ارشاد، شورای نگهبان و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است تشکیل و در راستای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی با برنامه ریزی به صورت هدفمند اقدام می نماید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه قوه قضایییه با هرگونه اخلال و بی نظمی احتمالی در انتخابات به صورت قاطعانه و در چارچوب قانونبرخورد می کند، افزود: دستگاه‌ های امنیتی و اطلاعاتی استان تخلفات احتمالی را رصد می‌کنند و با متخلفان بدون اغماض برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه همه قضات و شورای قضایی استان با تلاش مستمر و جهادی خود اهتمام لازم را دارند ، تصریح کرد: امیدواریم همه دستگاه‌ها و نهادها با همدلی و وفاق اجتماعی، نسبت به برگزاری انتخاباتی سالم گام بردارند و انتخابات امسال در کمال امنیت و سلا مت پر شور‌تر از دوره‌ های قبل برگزار خواهد شد.

رئیس کل دادگستری فارس در پایان از رسانه‌ ها خواست در زمینه تبلیغات انتخاباتی دقت لازم و کافی داشته باشند و از فرد و یا اشخاص خاصی حمایت نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز