خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی فارس در جمع خبرنگاران:

افراد مشکل‌دار از رسانه‌ها ناراحت اند/ تلاش می‌کنم اطلاعات شفاف در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۹۹۷

فرمانده انتظامی فارس گفت: اگر برخی افراد از عملکرد رسانه‌ها ناراحتند به این دلیل است که خود مشکل دارند و در پی ناآرامی در مردم هستند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی در مراسم تجلیل از خبرنگاران، از برداشته شدن اولین گام در ایجاد اتاق فکر در نیروی انتظامی فارس خبر داد و گفت: این اتاق فکر رسانه در استان برای تجزیه و تحلیل اخبار و کمک به بهبود وضعیت اطلاع‌رسانی و افزایش تاثیرات آن کمک شایانی خواهد کرد.

وی با اشاره به تاثیر کار رسانه‌ای در مقایسه با فعالیت‌های امنیتی و انتظامی، افزود: اگر جایی نیروی انتظامی خدماتی به مردم ارائه کند هدفش انتقال احساس آرامش به مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی است . 

حبیبی افزود: خبرنگاران چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم هستند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی ضمن توجه به شان و جایگاه خبرنگار و رسانه، به حضور و همراهی خبرنگاران افتخار می‌کند.

فرمانده انتظامی فارس به تاثیرات عمیق تصاویر، اخبار و گزارش‌های خبری اشاره کرد و افزود: همراهی بیشتری رسانه و انتظامی در فارس موجب توسعه و پیشرفت جامعه می شود.

حبیبی تصریح کرد: در زمان‌های دور ابزارها برای آگاهی افکار عمومی اندک بود و با گذشت زمان به ویدئو تبدیل شد اما امروز بیش از ٧٠ درصد از زندگی انسان‌ها را شبکه‌های اجتماعی تشکیل داده است . 

وی افزود: دسترسی بیشتر به رسانه‌ها، کار خبرنگار را سنگین تر و این شغل را حرفه‌ای‌تر کرده است . 

حبیبی تصریح کرد:  امروز خبرنگار انتقال مطالب و پاسخ به شبهات اشتباه در این فضا را بر عهده دارد . 

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: تا زمانی که بنده در استان فارس مسئولیت دارم تلاش خواهم کرد که اطلاعات شفاف در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم . 

وی ادامه داد: از توان و فرصت خبرنگار برای جایی که راهی نباشد به جای اسلحه و قوه قهریه استفاده می‌کنیم، تا آثار سوء و آسیب احتمالی از بین برود یا کاهش یابد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز