خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی فارس:

تمام تلاش ما در جهت ارایه خدمت مناسب به مخاطبان است

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۱۱۲

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی فارس گفت: با وجود تحریم های ظالمانه تمام تلاشمان این است که خدماتی مناسب و در خور بیمه شدگان ارایه دهیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس، محمد مصلایی در جلسه دیدار با اعضای تشکل‌های کارگری و بازنشستگی استان فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت اقتصادی کشور در حالت عادی نیست ، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی نیز با توجه به اینکه عمده منابعش از محل مطالبات است دچار مشکلاتی شده اما با تمام این تفاسیر مجموعه سازمان تلاش کرده تا جایی که امکان دارد با کمترین مشکل با توجه به حجم تحریم‌ها و فشارهایی که وجود دارد خدماتش را ارائه کند و مصداق این امر در حوزه بیمه‌ای افزایش و پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران  است.

وی با تاکید بر اینکه در هفته تامین اجتماعی از مهمترین برنامه‌های ما ارائه خدمات بهتر است، عنوان کرد: رونمایی سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری در استان فارس در این هفته اتفاق می‌افتد و به عنوان طرح نوربخش معروف است که 45 خدمات سازمان را معرفی می‌کند و بیمه‌شدگان می‌توانند این خدمات را از راه دور دریافت کنند و این به عدم مراجعه به شعب تامین اجتماعی کمک می‌کند و بیمه‌شده می‌تواند در محل کار و زندگی خود این خدمات را دریافت کند.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی فارس گفت: علیرغم تمام مشکلاتی که در سازمان تامین اجتماعی از لحاظ کمبود منابع و تحریم‌ها وجود دارد ارائه خدمات به طور مستمر ادامه دارد.

رییس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان فارس ، نیز در این جلسه گفت: وضعیت خوب درمان بدلیل مدیریت صحیح و بهینه ای است که در آن وجود دارد لیکن عدم سیاست گذاری در سطح ملی و بی تدبیری در برخی کارکردهای دولتی از گذشته تا کنون باعث شده که به منافع بیمه شدگان که حق الناس است لطمه وارد شود .

مهرزاد مویدی بیان کرد: بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی و تصمیمات غیرکارشناسانه برخی مسئولین زنگ خطری است که باید جدی گرفته شود تابتوان از حقوق مخاطبین سازمان دفاع کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز