خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

سیل شیراز آلودگی منابع آبی نداشت/ فوت مادران پرخطر نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۸۷۱

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه به دلیل ورود سیلاب به فاضلاب امکان آلودگی آب در زمان سیل وجود دارد، گفت: خوشبختانه سیل شیراز آلودگی منابع آبی به دنبال نداشت .

به گزارش ایلنا، عبدالرسول همتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هیچگونه آلودگی آب بر اثر سیل وجود نداشت، افزود: اما آب شرب برخی نقاط نظیر سپیدان به دلیل ضعف زیرساخت های فاضلاب، کدر شده بود که رفع شد . 

همتی ادامه داد: یک هزار نفر از پاکبانان حاضر در سعدی به صورت رایگان واکسن هپاتیت دریافت کردند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: پس از بروز سیل به میزان چند ساعت شاهد کدر شدن آب در منطقه سعدی بودیم که بلافاصله کلرسنجی انجام شد اما آلودگی محرز نشد . 

وی خاطر نشان کرد: هیچ موردی از آلودگی آب آشامیدنی در سعدی بر اثر وقوع سیل گزارش و مشاهده نشده است.

همتی افزود: در ایام تعطیلات نوروز فوت مادران پرخطر گزارش نشد، چرا که پیش از این شناسایی شده و 73 مورد نیز به بیمارستان‌ها معرفی کرده بودیم تا مادری به دلیل عوارض بارداری فوت نکند . 

وی یادآور شد: در ایام نوروز 2 هزار و 700 نوزاد بدو تولد واکسینه شدند و 24 کیلوگرم مواد غذایی مسموم نیز معدوم شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز