خبرگزاری کار ایران

تیم کشتی فرنگی روسیه وارد شیراز شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۲۴۶

اعضای تیم کشتی فرنگی روسیه، برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی، وارد شیراز شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز،  اعضای تیم ملی کشتی فرنگی روسیه امروز از طریق فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب وارد شیراز شدند.

نماینده وزارت امورخارجه در استان‌فارس و نمایندگان فدراسیون کشتی در فرودگاه شیراز از تیم 24 نفره کشتی‌فرنگی روسیه استقبال کردند. تیم روسیه پس از تیم اکران، دومین تیمی است که وارد شیراز می‌شود.

تیم کشتی‌فرنگی روسیه شامل 16 فرنگی‌کار است که در 8 وزن قرار است در رقابت‌های جام‌جهانی شرکت کنند و 8 نفر به‌ عنوان کادرفنی این تیم را همراهی می‌کنند.

سرگئی امیلین در وزن 59 کیلوگرم، ژامبولات لوکایف 65 کیلوگرم، زائور کابالویف و عظمت احمداف وزن ۷۱ کیلوگرم، ابوزید مانستیگوف و دنیس مورتازین در ۷۵ کیلوگرم، رومن ولاسوف و ایراکلی کالاندیا در ۸۰ کیلوگرم، رمضان آباچاریف و آلان خوگایف در وزن 85 کیلوگرم، امیل شرف‌الدین‌اف و سوسروکو کودزوکوف در وزن ۹۸، کانتمیر ماگمدوف و الکساندر گولووین در 130، سرگئی سیمینوف و زورابی گدخواری در وزن +130 کیلوگرم اعضای تیم ملی کشتی فرنگی روسیه را تشکیل می‌دهند.

جام جهانی کشتی‌فرنگی 2016 شیراز، روزهای 30 و 31 اردیبهشت در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با حضور 8 تیم برتر جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز