خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله ایمانی با قدردانی از مردم فارس؛

پیروز صحنه انتخابات مردم و شکست‌خورده دشمنان هستند

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۰۷۵

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شیراز طی پیامی از مردم این استان برای حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفندماه، قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله اسدالله ایمانی با صدور پیامی انتخابات هفتم اسفند را حماسه‌ای عظیم از جنس اتحاد، همبستگی، وحدت و همدلی ارزیابی کرد که جز با عنایت خداوند منان حاصل نمی‌شد.

متن پیام آیت‌الله ایمانی چنین است؛

دگر بار همچون همیشه باید پیشانی سپاس به درگاه خدای متعال سائید و از اعماق جان حمد و سپاس بی‌حد و حصر الهی را به‌جا آورد که به مردم مومن، بصیر و فهیم ایران اسلامی و استان فارس توفیق عنایت فرمود تا در امتحان شکوه حضور هفتم اسفند 94 سربلند شوند.

بدون شک در صحنه بزرگ انتخابات، خلق حماسه‌ای عظیم از جنس اتحاد، همبستگی، وحدت و همدلی جز با عنایت خداوند منان و الطاف کریمانه معصومین علیهم‌السلام شدندی نبود، یقینا پیروز این حماسه بزرگ ملت رشید ایران و فارسی‌های سرافراز و شکست‌ خورده‌ اصلی، دشمنان امت اسلامی‌اند.

قطعا این صحنه‌های به‌یاد ماندی که در استان پهناور فارس نقش بست، لبخند رضایت را بر لبان مبارک حضرت ولی‌الله الاعظم ارواحنا له لفداء و رهبر عزیز و شجاع ایران اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مدظله العالی نشاند و روح عظیم‌الشان امام راحل و شهداء و اولیاء الهی را شاد کرد.

اینجانب به‌عنوان خدمتگزار مردم شریف استان فارس بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک به منتخبین مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، از همت والای مردم عزیز، مومن و انقلابی استان صمیمانه تشکر نمایم.

در این راستا از تمام دست‌اندرکاران انتخابات پنجم خبرگان و دهم مجلس شورای اسلامی به‌ویژه اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسان، عوامل زحمت‌کش نظامی، انتظامی، امنیتی، اصحاب رسانه و خاصه رسانه ملی و استانی تشکر نمایم.

دوران رقابت در مرحله اول حوزه‌های انتخابیه‌ای که کاندیدای آنها تعیین تکلیف شده پایان پذیرفته و دوران رفاقت و همدلی باید استمرار یابد. انتظار این است در سایر حوزه‌هایی که انتخابات به دور دوم کشیده شده با شور و نشاط انتخاباتی و انشاء‌الله حضور حداکثری برگزار گردد.

منتخبین محترم مجلس شورای اسلامی تمام تلاش و همت خود را مصروف به خدمت مردم نموده و با خدمت‌گزاری هرچه بهتر و بیشتر، قدردان اعتماد مردم باشند. عزت همگان از آستان ربوبی مسئلت دارم. والسلام

اسدالله ایمانی

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز