خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی استاندار فارس در دیدار با رئیس اتحادیه کارگران حزب الله لبنان:

علاقه مند به همکاری در زمینه‌های کارگری با حزب الله لبنان هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۵۰۷

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران روزانه اخبار مربوط به کشور لبنان و حزب الله را مانند اخبار کشور خودمان پیگیری می کنند و از هر اتفاق خوب، خوشحال و از هر خبر بد غمگین می شوند.

مشاور عالی استاندار فارس گفت: مسائل کارگری و تشکل های کارگری را مهم می دانیم و آماده ایم در این زمینه با حزب الله لبنان همکاری کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، سید محمود موسوی در دیدار با رئیس اتحادیه کارگران حزب الله لبنان که با حضور احد بهجت حقیقی معاون مالی و اداری تعاون روستایی استان و کامی شیرازی مسئول روابط عمومی تشکیلات خانه کارگر فارس برگزار شد، اظهار داشت: همه ما تحت فرمان مقام معظم رهبری هستیم و به همین دلیل روز به روز قوی تر شده و در جهان بیشتر مورد توجه قرار می گیریم.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران روزانه اخبار مربوط به کشور لبنان و حزب الله را مانند اخبار کشور خودمان پیگیری می کنند و از هر اتفاق خوب، خوشحال و از هر خبر بد غمگین می شوند.

مشاور عالی استاندار فارس خاطر نشان کرد: از این که اسم حزب الله لبنان و قدرت این گروه موجب هراس جهان کفر و ترس دشمنان اسلام می شود به خود می بالیم و افتخار می کنیم.

در این دیدار، رئیس اتحادیه کارگران حزب الله لبنان با بیان این که شهر شیراز در تمام صحنه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مشارکت جدی داشته است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری برای همه ما نعمتی است که باید آن را بازگو کرده و همه جا از آن یاد کنیم و همواره شاکر این نعمت الهی باشیم.

هاشم سهلب با اشاره به این که جمهوری اسلامی باعثپیشرفت کشور ایران شده است، اظهار علاقه مندی کرد در حوزه‌های مربوط به مسائل کارگری میان استان فارس و اتحادیه کارگران حزب الله لبنان همکاری و تفاهم برقراری باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز