خبرگزاری کار ایران

ابراهیم رکنی:

جامعه ایستا جامعه‌ای است که فرهنگ و هنر نداشته باشد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۷۳۰

در دوران نوجوانی که تئا‌تر را دنبال می‌کردم همواره نام پیشکسوتان تئا‌تر فارس درکشور پیشتاز بوده و هست. از این روست که تئاتری‌های شیراز بر تارک تئا‌تر کشور و تهران می‌درخشند.

ابراهیم رکنی با اشاره به اهمیت و جایگاه هنرمقدس تئا‌تر و رعایت حرمت صحنه، گفت: اداره فرهنگ و ارشاداسلامی فارس می‌تواند در کنار گروه‌های خلاق، اعم از جوان و پیشکسوت، آسیب‌های جوامع امروز بشری راشناسایی کرده و از طریق هنر تاثیرگزار خود، آثاری تولید کنند.

این هنرمند عرصه تئا‌تر وسینما در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تاکیدبر اینکه ذخایر اندیشگانی و تفکر در شیراز فوق العاده است، افزود: در دوران نوجوانی که تئا‌تر را دنبال می‌کردم همواره نام پیشکسوتان تئا‌تر فارس درکشور پیشتاز بوده و هست. از این روست که تئاتری‌های شیراز بر تارک تئا‌تر کشور و تهران می‌درخشند.

وی با بیان اینکه آینده تئا‌تر به وسیله جوانان پویا خواهد شد، افزود: جامعه ایستا جامعه‌ای است که فرهنگ و هنر را نداشته باشد.

رکنی نیاز فرهنگی‌تر شدن جامعه را افزایش سالن‌های تئا‌تر دانست و گفت: در کنار این، هنرمندان باید بیشتر در تشکیل اتاق‌های فکر، دبیرخانه‌های دائمی و گردهم آیی‌های سالانه تلاش کنند و در عین حال تعامل میان فرهنگ وارشاد و هنرمندان دنبال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز