خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر لامرد و مهر:

سازماندهی کانون بازنشستگان شهرستان مهر در اولویت شعبه تامین اجتماعی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۸۰۹

راه‌اندازی کارخانجات و صنایع پیش بینی شده، علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار در جهت ارتقاء بیمه‌های تامین اجتماعی شهرستان مهر نیز موثر خواهند بود.

دبیر خانه کارگر شهرستان‌های لامِرد و مُهر در بازدید از شعبه تامین اجتماعی افزود: سازماندهی کانون کارگران بازنشسته و افزایش سهمیه کارگران ساختمانی شهرستان مهر، دو معضل جدی کارگران و بازنشستگان در این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامِرد و مُهر، دبیر خانه کارگر شهرستان‌های لامِرد و مُهر با گرامی‌داشت هفته تامین اجتماعی بیان داشت: توسعه خدمات بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی باید با برنامه ریزی ویژه‌ای جهت ارائه خدمات به بیمه شدگان صورت گیرد.

عبدالرضا روحی از سازمان تامین اجتماعی در خصوص افزایش ۲۵ درصدی مستمری بازنشستگان تقدیر و تشکر کرد و افزود: راه اندازی کارخانجات و صنایع پیش بینی شده، علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار در جهت ارتقاء بیمه‌های تامین اجتماعی شهرستان مهر نیز موثر خواهند بود.

وی تلاش فرماندار بومی مهر را در توسعه اشتغال ارج نهاد و ابراز امیدواری کرد: با توجه به استقرار شرکت‌ها در شهرک صنعتی مهر و صنایع بزرگی که در کنار پالایشگاه پارسیان راه اندازی می‌شوند باید در جهت استفاده از نیروهای بومی تدابیر لازم بکار گرفته شود.

دبیر خانه کارگر لامرد و مهر با اشاره به دو موضوع مهم کارگران و بازنشستگان تصریح کرد و افزود: سازماندهی کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر و افزایش سهمیه کارگران ساختمانی شهرستان مهر از مهم‌ترین خواسته‌های کارگران و بازنشستگان است.

فعال کارگری با تشریح دو خواسته کارگران و بازنشسته شهرستان مهر ادامه داد و گفت: متاسفانه شهرستان مهر در بین شهرستان‌های استان فارس کمترین سهمیه بیمه کارگران ساختمانی را به خود اختصاص داده است و می‌طلبد که با مساعدت فرمانداری و نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و شعبه تامین اجتماعی در رفع این معضل اقداماتی صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز