خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری شیراز تاکید کرد:

ساختار فرهنگی و اجتماعی در فیوج اصلاح شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۰۲۶

بررسی و پیگیری این مسائل در اولویت برنامه های فرمانداری شیراز قرار می‌گیرد و ساماندهی حاشیه نشینی در اطراف شهر شیراز از مهمترین برنامه‌های ماست.

شیراز - ایلنا: سرپرست فرمانداری شیراز، در حاشیه بازدید از محله حاشیه نشین فیوج با اشاره به وضعیت نامناسب این منطقه گفت: هرچه سریع‌تر باید مشکلات موجود در این منطقه حل و فصل و اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مصطفی امیری با اشاره به ضرورت ارتقا امنیت، برخورد جدی باجرائم مشهود، اصلاح ساختار فرهنگی واجتماعی درفیوج گفت: بررسی و پیگیری این مسائل در اولویت برنامه‌های فرمانداری شیراز قرار می‌گیرد و ساماندهی حاشیه نشینی در اطراف شهر شیراز از مهم‌ترین برنامه‌های ماست.

وی با بیان اینکه باتلاش و همدلی مسئولان باید چهره زیبایی از شهر شیراز ایجاد شود از وجود مناطق حاشیه نشین در شهرستان انتقاد و تصریح کرد: با همکاری متولیان امر به زودی وضعیت سکونت در این مناطق مشخص می‌شود.

امیری با اشاره به معضلات اجتماعی که از بروز حاشیه نشینی حاصل می‌شود، خاطرنشان کرد: تکلیف این منطقه حاشیه نشین و سایر مناطق حاشیه نشین باید با برنامه ریزی و کار کار‌شناسی مشخص شود.

وی همانگونه که مسئولان باید تمام مشکلات مردم را حل کنند، شهروندان نیزباید در چارچوب قانون اقدام کرده و ساخت و ساز غیرمجاز انجام ندهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز