خبرگزاری کار ایران

رییس شورای هیئات مذهبی استان فارس:

مردم فارس درراهپیمایی ۲۲ بهمن امسال واژه وحدت را معنا کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۵۴

حضور پر شور مردم پشتوانه خوبی برای نظام و دولتمردان جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

شیراز - ایلنا: رییس شورای هیئات مذهبی استان فارس با تقدیر از حضور گسترده مردم این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم فارس در راهپیمایی امسال، واژه وحدت را معنا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مظفر مختاری پیش از ظهر امروز سه شنبه ۲۲ بهمن، در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن افزود: حضور پر شور مردم پشتوانه خوبی برای نظام و دولتمردان جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

وی بابیان این نکته که خداوند مردم را بر عدم اختلاف دعوت کرده است، افزود: دعوت به وحدت، به معنی لزوم وجود تک صدایی در جامعه نیست بلکه به معنای احترام به دیدگاه‌های مختلف است.

نماینده مردم شیراز در شورای اسلامی شهر، وحدت اقشارمختلف مردم راسرمایه‌هایی گران بهایی برای نظام دانست و افزود: در برخی ادوار افراط و تفریط ضمن ایجاد زیان به کشور، باعثبروز دلسردی در میان مردم شده است.

مختاری ادامه داد: همچنانکه خداوند در قرآن می‌فرماید کسانی که در راه مستقیم ثابت قدم باشند، نصر الهی قطعی است، مردم دراین راهپیمایی ضمن اعلام ایستادگی برای مطالبات ملت بزرگ ایران، پیام وحدت، همبستگی، امید و عزت ملت ایران تحت رهبری مقام معظم رهبری به گوش جهانیان رساندند.

وی ابراز امیدواری کرد که راهپیمایی باشکوه امسال و نمایش وحدت اقشار مختلف و گروه ها و سلایق مختلف در۲۲ بهمن امسال، سرمنشاء وقوع اتفاقات هرچه بهتر در کشور باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز