خبرگزاری کار ایران

اعطاء نخستین «نشان رادیناس» به مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۹۶۷

در آیینی و با حضور مشاور عالی مرکز کارآفرینی دانشگاه هنر ، دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان فارس در مجلس شورای اسلامی ، مسئول امور مشارکت اقتصادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی شیراز «نشان رادیناس» را به پاس دستاوردهای مدیریتی و نوآوری در یک سال اخیر دریافت کرد.

به گزارش ایلنا، رحیم پوروصال عضو و مشاور عالی مرکز کارآفرینی دانشگاه هنر و نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  در این آیین گفت: نام «نشان رادیناس» درواقع برگرفته از اولین چاه نفت ایران است که در دوره هخامنشیان بود و این نشان طراحی و در حوزه نفت و پتروشیمی به ارشد های این حوزه اعطا می شود. 

وی بیان کرد: این نشان افتخاری است که امروز برای اولین بار به احمدرضا حیدرنیا؛ مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی شیراز اعطا شد. 

پور وصال تصریح کرد: این نشان از دل تاریخ ایران است و برای اولین بار تقدیم پتروشیمی شیراز شده است که جایگاه آن استان فارس است. 

وی با اشاره به اینکه نشان رادیناس طراحی و در حوزه نفت و پتروشیمی به مدیران ارشد در این حوزه و همچنین افرادی که دستاوردهای کلانی برای کشور به همراه داشته اند، اعطا می شود. 

استقبال مجمع مشورتی نظام مسائل فارس از ظرفیت نخبگان پتروشمی شیراز  

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان فارس در مجلس شورای اسلامی نیز  گفت: این مجمع با حضور در قوه مقننه توانسته است مسائل استان ها را احصاء و تا حصول نتیجه با مردم همراه باشد. 

محمد پروین تصریح کرد: این مجمع 10 کمیسیون تخصصی دارد و تمام ظرفیت و مشکلات در این کمیسیون تخصصی و ملی پیگیری می شود. 

پروین تصریح کرد: تلاش می شود در این مجمع دستاورد خوبی برا ی مردم داشته باشید و استان فارس دارای ظرفیت قابل توجهی است و با احصاء و اولویت بندی آن می تواند دستاورد خوبی به همراه داشته باشد. 

وی تاکید کرد: مجمع از ظرفیت نخبگان پتروشمی شیراز جهت حل مسائل بهره و از آن استقبال خواهد کرد.  

تحریم ها در حوزه پتروشیمی منجر به خودکفایی شد 

مسئول امور  مشارکت اقتصادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مشاور دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن درود به روح بلند شهدای دفاع مقدس، شهدای حرم و صنعت نفت گفت: این پتروشیمی خانه ما است و مدیریت پتروشیمی شیراز در این مجموعه نشان لیاقت را در راستای فرمایشات رهبری  و با هدف گسترش جهاد تببین  دریافت کرد. 

سرتیپ دوم پزشک بهزاد موذنی خاطرنشان کرد: این مملکت با رشادت ها به جایگاه امروز رسیده است و پتانسیل فارس و شهر شیراز بی نظیر است. 

موذنی تصریح کرد: پتروشیمی که پایه گذاری شد تا الان اثرات پیشرفت آن  را در منطقه شاهد هستیم و بیش از به 2 هزار نفر در این مجموعه به صورت مستقیم شاغل هستند. 

وی معتقد است:تحریم ها باعث خود کفایی شد و تلاش کردیم روی پای خود بایستیم اگر میخواهیم این مسیر را ادامه دهیم باید مسیر شهدا را فراموش نکنیم. 

اعطاء نخستین «نشان رادیناس» به مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز

نشان رادیناس متعلق به صنعت پتروشیمی است 

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی شیراز نیز گفت: این نشان متعلق به صنعت پتروشیمی است که چرخ صنعت را به گردش در می آورند.  

مهندس احمدرضا حیدرنیا؛ بیان کرد: این نشان را به شهدای دفاع مقدس، شهدای گمنام، شهدای هسته ای، شهدای امنیت، شهدای حرم سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، شهدای استان فارس و شهدای پتروشیمی تقدیم می کنم. 

وی افزود: دریافت این نشان حاصل کار تیمی و تلاش مجموعه پتروشیمی بوده است و آن را به همکارانم در پتروشیمی شیراز تقدیم می کنم.  

 پیشرفت مجموعه پتروشیمی شیراز جای بالندگی و افتخار دارد 

مسئول هماهنگ کننده عقیدتی و سیاسی های ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیر المومنین(ع) در یکی از خطبه های نهج البلاغه می فرمایند که "العلم السطان"، به این معنا که هر که دارای علم است تسلط از آن او است و عظمت این کلید واژه را با حضور در مجموعه پتروشیمی شیراز شاهد بودیم. 

حجت الاسلام والمسلمین جواد ایزدی عنوان کرد: پیشرفتی که در مجموعه پتروشیمی شیراز شاهد هستیم جای بالندگی و افتخار دارد. 

وی گفت: در طول انقلاب اسلامی اتفاقات زیادی را شاهد بودیم و یکی از آن رشد و پیشرفت علمی مجموعه ما است و اگر این پیشرفت نبود باید دست نیاز به سوی دیگران دراز می کردیم. 

حجت الاسلام و المسلمین ایزدی بیان کرد: امروز با نگاه علمی و پژوهشی و با نگاه به نیروی درونی، کار در این عرصه های مهم انجام می شود و این نشان از درایت علم و آگاهی است.

وی تصریح کرد: شعار "ما می توانیم "را امام راحل (ره) باور داشت و در بین مردم به حضور و ظهور رسانید و با این باور به ایستادگی که امروز شاهد آن هستیم، دست پیدا کردیم. 

وی با اشاره به اینکه نافی وجود مشکلاتی در سطح کشور نیستیم، یادآور شد: اما باز هم با تکیه براین باور که می توانیم ،بر مشکلات فائق خواهیم آمد. 

ایزدی گفت: اگر کارهای ما با پیش زمینه علمی و تخصص باشد روز به روز شاهد پیشرفت های بیشتری خواهیم بود و آنچیزی که دشمن ما را رنج می دهد این است که ما از درون به این شکوفایی می رسیم. 

وی افزود: امروز اگر ما در منطقه حرفی برای گفتن داریم به کمک و پشتوانه مجموعه های مختلف داخل کشور است. 

رویکرد مثبت مدیریتی در مجموعه پتروشیمی شیراز حاکم است 

بازرس ویژه وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در امور انتصابات و ارزیابی عملکرد مدیران ستادی و استان ها نیز گفت: کسانی قهرمان هستند که به این کشور و مردم خدمت می کنند و کسی که برای مردم و کشور تلاش می کند انقلابی و قابل احترام است. 

ضرغام صادقی افزود: امروز کشور ما نیازمند تغییرات مثبت و خوب در حوزه مدیریتی است و خوشبختانه این رویکرد را در پتروشیمی شیراز شاهد بودیم. 

صادقی بیان کرد: کشور ما در 4 موضوع انسجام ملی، قدرت و انرژی، قدرت منطقه ای و قدرت دفاعی مقتدر است. 

وی با اشاره به اینکه 7 درصد منابع دنیا متعلق به کشور است ، یادآور شد: قدرت الهی، عزم و اراده، جدیت در کار منجر به دستیابی به اقتدار در همه زمینه ها می شود و برای رسیدن به اقتدار اقتصادی باید تلاش های فراوانی کرد که مردم ما در شرایط سختی قرار نگیرند. 

صادقی افزود: ارز آوری پتروشیمی حدود یک سوم نیاز ارزی کشور است و باید ضمن تامین نیاز داخلی مازاد محصول تولید شده را صادر و ارز آوری برای کشور داشته باشیم. 

وی تصریح کرد: قدرت ارز آوری و ایجاد تحول در این صنعت و افزایش تولیدات پتروشیمی و تنوع محصولات می تواند فصل جدیدی برای ارز آوری بیشتر در کشور باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز