خبرگزاری کار ایران

شهرداری شیراز دستگاه برتر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۲۳۳

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی استان فارس خطاب به محمدحسن اسدی از تلاش‌های بی‌شائبه و زحمات مؤثر و صادقانه شهردار شیراز در امر ارزیایی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱ و کسب امتیاز کامل شهرداری این کلان شهر در بعد شاخص‌های اختصاصی، قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی استان فارس در لوحی خطاب به محمدحسن اسدی از تلاش‌های بی‌شائبه و زحمات مؤثر و صادقانه شهردار شیراز در امر ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱ و کسب امتیاز کامل شهرداری این کلان شهر در بعد شاخص‌های اختصاصی، قدردانی کرد.

احمدعلی افکاری در این لوح تقدیر اظهار کرده است: از ارکان نظام مدیریت عملکرد که می‌تواند پایداری و تعالی سازمان‌ها را تضمین کند و راهکاری برای کسب مزیت رقابتی باشد، نظارت و ارزیابی عملکرد دقیق فعالیت‌هایی است که منجر به تعالی و بالندگی سازمانی می‌شود.

وی افزود: عملکردی که در کمال صداقت در ایفای وظایف سازمانی همسو با وجدان اخلاقی و حفظ شئون انسانی حقوق مردم را صیانت و حراست می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی استان فارس خطاب به شهردار کلان‌شهر شیراز تصریح کرده است: از تلاش‌های بی‌شائبه و زحمات مؤثر و صادقانه جنابعالی در امر ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱ و کسب امتیاز کامل آن دستگاه اجرایی در بعد شاخص‌های اختصاصی، تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز