خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شهرک های صنعتی فارس مطرح کرد؛

تعادل و توازن بخشی در ایجاد و توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۶۷۲

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: تعادل و توازن بخشی در ایجاد و توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی در مناطق مختلف استان با هدف توزیع اشتغال در همه مناطق استان در اولویت این شرکت قرارگرفته و با حمایت استاندار فارس عملیاتی می شود.

به گزارش ایلنا، سید مسعود عظیمی  با بیان اینکه استان فارس از استان های وسیع  کشور با 37 شهرستان است که در همه شهرستان های استان حداقل یک شهرک یا ناحیه صنعتی ایجاد شده است گفت: برخی از این شهرک ها و نواحی صنعتی  بویژه در شهرستان های جدید  استان ،در مراحل اولیه ایجاد زیرساخت قراردارد که برنامه توسعه و تکمیل زیرساخت ها باهدف تسریع در واگذاری آنها به متقاضیان اجرایی  خواهدشد.

وی با اشاره به ایجاد  63شهرک وناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی تحت مدیریت شرکت شهرک های صنعتی فارس در استان گفت:توسعه کیفی شهرک های صنعتی باهدف ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران و سرمایه گذاران با جدیت پیگیری خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس همچنین توسعه شهرک های صنعتی تقاضامحور را از دیگر برنامه های این شرکت اعلام کرد و گفت:در این زمینه از تمام ظرفیت های قانونی برای اجرای طرح های توسعه ای استفاده خواهد شد.

عظیمی با بیان اینکه مساحت فعلی اراضی در اختیار شرکت شهرک های صنعتی  فارس متناسب با وسعت، ظرفیت ها و توانمندی های  استان نیست گفت: با تدوین و اجرای  برنامه ای جامع و عملیاتی طرح های توسعه ای و ایجادی شهرک ها و نواحی  صنعتی شتاب خواهد گرفت  تا بسترسازی مناسبی برای توسعه صنعتی و اشتغال پایدار در استان فراهم شود.

وی افزود:مسائل و مشکلات مربوط به تملک اراضی در شهرک ها و نواحی ،احصا  و اواویت بندی می شود و بر اساس آن با تعامل با دستگاه های حاکمیتی  به دنبال رفع آنها خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در ادامه ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی تخصصی و صنفی را از دیگر برنامه هایی اعلام کرد که در  راستای اجرای سیاست ها و برنامه های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در استان فارس با اولویت پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز