خبرگزاری کار ایران

دبیر میز ملی گردشگری عشایری کشور خبرداد؛

برپایی میز ملی گردشگری عشایر در نمایشگاه گردشگری پارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۷۹۰

دبیر میز ملی گردشگری عشایری کشور از برپایی میز ملی گردشگری در سیزدهیمن نمایشگاه گردشگری پارس خبرداد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل خسروانی گفت: هدف از حضور در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی سازمان‌دهی سیاه‌چادرها، معرفی و آموزش فعالان عرصه گردشگری عشایر، قوانین مربوط به تورهای عشایری، معرفی پتانسیل گردشگری عشایر به تور گردان‌های داخلی و خارجی و تهیه بسته‌های تور است که در همین راستا نمایشگاه‌ها بستری برای معرفی این پتانسیل‌ها خواهد بود.

او ادامه داد: در این نمایشگاه ورک شاپ ها و کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی عشایری، صنایع‌دستی، معرفی اقوام، مسیرهای کوچ، خوراک عشایر، آواها و نواها، عشایر و گردشگری سبز برگزارمی شود.

دبیر میز ملی گردشگری عشایری کشور گفت: در این راستا با هماهنگی و پشتیبانی معاونت گردشگری کشور، دفتر توسعه گردشگری داخلی، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گام، معاون زیارت و گردشگری استانداری فارس و مجری نمایشگاه‌ها این سبک گردشگری عشایر که در دنیا به گردشگری قومی و تجربه محور معروف است و جایگاه ویژه‌ای در بین گردشگران دارد موردحمایت بیشتر برای حضور در عرصه ملی و بین املی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز