خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز و زرقان در مجلس مطرح کرد:

تشریح فلسفه تشکیل شورای راهبردی آب در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۲۸۵

نماینده شیراز و زرقان در مجلس گفت: فلسفه تشکیل شورای راهبردی استان فارس، انجام کارهای بزرگ و محرک برای حل دائمی مشکل آب در فارس بوده است.

به گزارش ایلنا، ابراهیم عزیزی اظهار داشت: حدود چهار سال پیش پیشنهاد تشکیل شورای راهبردی استان فارس را با حضور مدیران و صاحب نظران این حوزه ارائه دادیم چرا که معتقد بودیم با خرد جمعی می توان به راهبردهای مناسب در این راستا دست یازید.

 نماینده شیراز و زرقان در مجلس  تصریح کرد: پس از تشکیل این شورا، موضوع خط انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس به عنوان یک موضوع محوری مورد بحث و بررسی و پیگیری قرار گرفت که در نهایت اجرایی شد.

عزیزی افزود: یک از دلایلی که پروژه خط انتقال آب از دریا که حدود یک دهه مسکوت مانده بود، به نتیجه رسید، همین شورای راهبردی بود.

او ادامه داد: ما شورای راهبردی را طوری برنامه ریزی کردیم که کارهای کلان و بنیادی استان را در این شورا دنبال کنیم لذا شورا نباید درگیر کارهای کوچک و جزئی شود.

عزیزی در پایان گفت: شورای راهبردی آب استان فارس پس از پروژه خط انتقال باید سایر کارهای بر زمین مانده را در این حوزه دنبال کند و بتوانیم در آینده مشکلات را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز