خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

نباید فارس به درس عبرت دیگر استان‌ها تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۳۹

استان فارس استان بزرگ و سرشار از منابع است، اما متاسفانه شاخص‌های توسعه این استان در شان آن نیست.

استاندار فارس با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا فارس به عنوان الگوی توسعه کشور تبدیل شود، افزود: نباید اجازه دهیم فارس به درس عبرت دیگر استان‌ها تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید محمد احمدی که بعد از ظهر امروز در جلسه معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس سخن می‌گفت مسئولیت گرفت در نظام جمهوری اسلامی و خدمت به مردم را تکلیف همراه با توفیق برشمرد و افزود: استان فارس استان بزرگ و سرشار از منابع است، اما متاسفانه شاخص‌های توسعه این استان درشان آن نیست.

وی با بیان این مطلب که فارس در گذشته دچار اتلاف وقت شده است، افزود: برای توسعه استان به همه مدیران فارس آماده باش می‌دهم و در عین حال تا زمانیکه مدیری وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد باتمام قوا از او حمایت می‌کنم.

احمدی با انتقاد از برخی دیدگاه‌ها که وی را به استفاده از برخی مدیران یک منطقه خاص از استان فارس متهم می‌کنند افزود: همه ما اهم از بومی و غیر بومی خدمتگزار مردم هستیم.

رییس شورای برنامه ریزی استان فارس، مرز بندی جغرافیایی در پهنه یک کشور را مربوط به دوران جاهلیت دانست و افزود: دولت تدبیر و امید در راستای توسعه همه جانبه کشور از استانداران و مدیران ارشد خود انتظاراتی را دارد که این انتظارات استانداران را موظف به انتخاب مدیران همراه و همفکر با دولت می‌کند.

احمدی با اشاره به انتخاب معاونان و مشاوران خودافزود: در انتخاب معاونان و مشاورانم هیچ توصیه و فشاری را نمی‌پذیرم.

بر اساس این گزارش در این مراسم خلیل رضاییان به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس معرفی و از خدمات محسن اردکانی تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز