خبرگزاری کار ایران

به میزبانی شیراز؛

اولین دوره مربیگری وداوری فانکشنال فیتنس در فارس برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۷۶۸

اولین دوره مربیگری وداوری فانکشنال فیتنس در استان فارس، برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سرپرست دبیری هیات آمادگی جسمانی استان فارس اعلام کرد دوره مربیگری و داوری فانکشنال فیتسن برای نخستین بار به مدت ۴ روز از تاریخ ۴ الی ۷ شهریور در شهر شیراز برگزار شد. 

امیر رحیمی بیان کرد،تعداد شرکت‌کنندگان در دوره داوری ۹۵ نفر در دو بخش آقایان و بانوان و در دوره مربیگری ۱۷۰ نفر در دو بخش اقایان و بانوان بوده است.

رحیمی عنوان کرد: برای گسترش این رشته جذاب و پر مخاطب می‌یابد مسابقات و رویداد های زیر مجموعه این رشته برنامه ریزی کرد که به همین منظور هیات از پتانسیل تمامی استان استفاده کرد و شرکت کنندندگان از سراسر استان فارس در دوره های مذکور حضور داشته تا بتواند مطابق با سیاست های فدراسیون آمادگی جسمانی و هیات استان از ظرفیت شرکت کنندگان در شهرهای محل سکونت خود استفاده کند.

 مسئول کمیته فانکشنال فیتنس استان فارس نیز  گفت: این دوره در سالن همایش دانشگاه فنی مهندسی زند آغاز و در روز‌های دوم و سوم در سالن مجتمع فرهنگی طاووسیه ادامه یافت. 

 عباس منوچهری افزود: اساتید حاضر در این دوره شامل ابریشم ارجمند خواه،ستار خوئی،پویا کوهی،علی قمری و فرشاد مقدسی بودند.

منوچهری  ادامه داد: هدف اصلی از این دوره ارتقاء سطح علمی و آگاهی ورزشکاران، افزایش تعداد مربیان و باکس‌های فانکشنال فیتنس بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز