خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

اجرای 300 برنامه طی هفته دولت در پایگاه‌های بسیج ادارات فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۹۲۲

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس از اجرای بیش از 300 برنامه به‌مناسبت هفته دولت با محوریت سازمان، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهرام قاسمی امروز، 6 شهریورماه با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین دستاوردها و امیدآفرینی در جامعه است.

وی از اجرای بیش از 300 برنامه به‌مناسبت هفته دولت با محوریت سازمان، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان طی این هفته خبر داد و افزود: این برنامه‌ها با شعار محوری نقش‌آفرینی بسیج ادارات و کارمندان در کمک به تحقق دولت اسلامی و در راستای کارآمدسازی نظام اداری برگزار خواهد شد. 

قاسمی برخی از برنامه‌های این هفته را برشمرد و افزود: گلباران قبور مطهر شهدا در سراسر استان فارس، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری مراسم یادواره شهدا، برگزاری نشست‌های جهادتبیین، اردوی راهیان پیشرفت، برگزاری میزهای خدمت عمومی و تخصصی و رزمایش اعزام گروه‌های جهادی از جمله این برنامه‌ها هستند.

 مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس، همچنین واکسیناسیون دام و طیور، ویزیت رایگان و اعزام تیم‌های پزشکی، ارائه خدمات کمک‌های مومنانه، برگزاری طرح شهید رجایی(تهیه و توزیع یخچال بین نیازمندان)، ارائه مشاوره رایگان حقوقی و قضایی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را ازجمله اقدامات این سازمان در هفته قشر بسیج کارمندی برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز