خبرگزاری کار ایران

شهردارشیراز:

گردان های عملیاتی در شهرداری شیراز تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۳۴

اگر مدیریت پلیس در اختیار شهرداری بود، قطعا بسیاری از مشکلات رخ داده برای شهروندان بوجود نمی آمد / بروزاختلال در شبکه اصلی برق درارتفاعات کوه " دراک " علت اصلی خاموشی های شهر شیراز بوده است / شکسته شدن شاخه های درختان نمی تواند علت خاموشی گسترده در شهر شیراز باشد.

ایلنا: شهردار شیراز ضمن تشریح عملکرد مجموعه شهرداری در بارش برف هفته گذشته از تشکیل گردان های عملیاتی دراین شهرداری برای ارائه خدمات در شرایط بحرانی شهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از شیراز، " علیرضا پاک فطرت " صبح امروز، جمعه ۲۰دی ماه در جمع خبرنگاران، افزود: در جلسات متعدد هفته گذشته ضمن بررسی عملکرد مجموعه شهرداری تلاش کردیم تا زمینه های لازم جهت ارائه خدمات بهتربه شهروندان را در شرایط مشابه فراهم کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تحقق ایده مدیریت واحد شهری، این شیوه ی اداره شهر را کلید غلبه بر بحران دانست و افزود: اگر در بارش برف هفته گذشته شیرازمدیریت پلیس در اختیار شهرداری بود، قطعا بسیاری از مشکلات شهروندان اتفاق نمی افتاد.

" پاک فطرت " اظهارات مدیران برق شهر راجع به دلایل قطع برق در هفته گذشته را تلویحاً تکذیب کرد و افزود: بروزاختلال در شبکه اصلی برق درارتفاعات کوه " دراک " علت اصلی خاموشی های شهر شیراز بوده است که این اختلال قطع شدن جریان آب شرب را نیز به دنبال داشته است.

شهردار شیراز ادامه داد: شکسته شدن شاخه های درختان نمی تواند علت خاموشی گسترده در شهر شیراز باشد.

وی تصریح کرد: شکستن شاخه های درختان و بروز اتصال در کابل های برق تنها باعثقطع جریان برق در یک کوچه ونهایتا یک محله می شود.

" پاک فطرت " با اشاره به گسترش بی رویه شهر شیراز و دشواری در ارایه خدمات به مردم، افزود: فاصله غربی ترین نقطه با شرقی ترین نقطه شهر بیش از ۵۰ کیلومتر است. فاصله ای که به اعتقاد شهردار شیراز، از این کلان شهر؛ شهری با اقلیم متفاوت ساخته است.

وی از تهیه طرح جامع فضای سبز شهر شیراز درآینده ای نزدیک خبرداد و افزود: براساس این طرح و برپایه مطالعات علمی بافت فضای سبز شهر شیراز بهسازی خواهد شد.

شهردار شیرازاز اعلام آمادگی کامل شهرداری شیراز برای مقابله با بحران احتمالی چند روزآینده در این شهر خبر داد و تاکید کرد: در شرایط خاص باید دستگاه های مختلف با یکدیگر هماهنگ باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز