خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم نکوداشت روز کار گر در شرکت لعابیران‌

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۵۱۱

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با حضور نماینده شیراز و زرقان در مجلس از ۱۲ نفر از کارگران شرکت لعابیران با اهدا لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت لعابیران، در طی این مراسم  مدیرعامل شرکت لعابیران در جشن روزکارگر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "مهار تورم و رشدتولید"، گفت: رفع موانع تولید لازمه رشد اقتصادی و مهار تورم است لذا ضرورت دارد مسئولان استانی برای تحقق این مهم پای کار باشند.

نادر رضایی‌منش با بیان اینکه کارگران در تحقق شعار امسال نقش اصلی و اساسی را به دنبال دارند، افزود: کارگران اقشار پرتلاش و زحمت‌کش جامعه به شمار می‌روند و عامل پیشرفت کشور هستند.

رضایی‌منش گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری کارگران ستون فقرات اقتصاد هستند و اگر نباشند، تضعیف شوند و مورد توجه قرار نگیرند حیات جامعه به خطر می‌افتد؛ بنابراین همه مسئولان ارشد استانی بایستی با اقدامات مثبت به دغدغه‌های این قشر بی‌ادعا بپردازند و در جهت حل مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

جعفر قادری نماینده شیراز و زرقان در مجلس نیز با قدردانی از مدیران و پرسنل شرکت لعابیران، از شرایط کنونی شرکت لعابیران و حضور پر رنگ این شرکت در بازارهای داخلی و خارجی و وجود نیروهای خلاق و متخصص تقدیر کرد.

وی افزود: یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال در کشور ورود به بازارهای رقابتی و تنوع تولید است که این مهم با استفاده از نیروهای خلاق، مبتکر و کارآفرین میسر می شود.

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری های انجام شده در تلاشیم از مجموعه های شستا در استان فارس با به برنامه ریزی های صحیح نهایت استفاده از ظرفیت های تولیدی کارخانجات را داشته باشیم و بستر ساز سرمایه گذاری های جدید در استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز