خبرگزاری کار ایران

به دلیل قصورهای احتمالی شهرداری شیراز در پی بارش برف صورت گرفت؛

عذرخواهی معاون اجرایی شهرداری از مردم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۱۷

اینکه شهرداری از هرس درختان توسط اداره برق جلوگیری کرده است را قبول ندارم، اکنون هم اعلام می‌کنم هرکجا نیازمند هرس فنی درختان است کتبا به شهرداری اعلام شود، شخصا دستور پیگیری و اجرای آن را خواهم داد.

شیراز - ایلنا: معاون اجرایی شهرداری شیراز با بیان این مطلب که در بارش اخیر و حاشیه‌های رخ داده پیرامون این بارش قطعا شهرداری در انجام وظایف خود، مشکلاتی داشته است افزود: اینکه تمام مشکلات پیش آمده اعم از قطع برق و آب را هم به شهرداری نسبت دهند، بی‌انصافی تلقی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، رمضان امینی که بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ دی ماه در یک کنفراس خبری سخن می‌گفت، به دلیل آنچه وی قصورهای احتمالی شهرداری در روزهای گذشته خواند از مردم شیراز عذر خواهی کرد.

وی با تشریح اقدامات برنامه ریزی و انجام شده از سوی مجموعه شهرداری برای مقابله با وضعیت بحرانی بارش برف در شیراز، گفت: از هفت روز قبل از وقوع بارش‌ها، طی نامه‌ای مناطق شمال، شمال‌غرب و مرکزی را نسبت به موضوع حساس کرده است، گفت: قصدم توجیه و ارایه گزارش عملکرد نیست، اما برنامه‌ریزی و بیان مطالب روی کاغذ تا اینکه در مرحله اجرا، اجرایی شود، تفاوت‌های بسیاری دارد.

امینی گفت: بسیاری از مطالب و موضوعات تنها در حد طرح موضوع، ساده انگاشته می‌شود اما وقتی در عمل و جریان کار قرار می‌گیریم، بسیاری از عوامل و شرایط بر اجرا تاثیرگذار است.

وی با اشاره به جزئیات اقدامات انجام شده در روزهای بارش برف و پیش بینی تجهیزات مورد لزوم برای مقابله با شرایط خاص، گفت: اینکه شهرداری از هرس درختان توسط اداره برق جلوگیری کرده است را قبول ندارم، اکنون هم اعلام می‌کنم هر کجا نیازمند هرس فنی درختان است کتبا به شهرداری اعلام شود، شخصا دستور پیگیری و اجرای آن را خواهم داد.

امینی با بیان اینکه برخی از درختانی که شاخه‌های آن شکسته و روی شبکه سقوط کرده است، در ارتفاع چند متری از شبکه قرار دارد، گفت: قبول داریم که باید درختانی در مسیر شبکه‌های برق غرس شود که تناسب داشته باشد و از طرفی درختانی در شیراز استفاده شود که مقاوم‌تر باشد.

وی با تصریح اینکه شیراز یک شهر سردسیری نیست و امکانات شهرداری این شهر در مقابله با شرایط سخت برفی نیز متناسب با این شرایط است، گفت: علاوه بر تمام امکانات مکانیزه و ماشین آلات موجود شهرداری، از ماشین آلات و تجهیزات پیمانکاران نیز استفاده کردیم.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز ادامه داد: اگر استعفا مدیر یا مسئولی، مشکل را حل می‌کند، حاضرم مسئولیت تمام قصورهای احتمالی شهرداری شیراز را پذیرفته و استعفا دهم.

وی افزود: اما باید باور کنیم که در شرایط سخت، پای کار ماندن و فعالیت کردن و پاسخگو بودن، بهتر از استعفا دادن و کنار رفتن است.

امینی از آمادگی کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پیش بینی شده در روزهای آینده خبرداد و گفت: طی جلساتی وظایف محوله به هر منطقه مشخص و مسئولیت‌ها معین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز