خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس:

آماده‌ایم چهره شیراز را از معتادین پر خطر پاک کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۹۸

فرماندهی انتظامی فارس با داشتن نیروهایی خادم و کسانی که تمام وقت و نیرو و توان خود را برای خدمت گذاشته‌اند و با هماهنگی دیگر دستگاههای ذیربط آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش در کشفیات داشته‌ایم که البته به این قانع نیستیم و امیدواریم با تعامل و همکاری بیشتر با دستگاه‌های مرتبط با ا ین موضوع این معظل بزرگ اجتماعی را ریشه کن کنیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در مراسم صبحگاه مشترک که با حضور استاندار فارس برگزار شد گفت: فرماندهی انتظامی فارس با داشتن نیروهایی خادم و کسانی که تمام وقت و نیرو و توان خود را برای خدمت گذاشته‌اند و با هماهنگی دیگر دستگاههای ذیربط آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
سردار سیروس سجادیان با بیان این مطلب که نیروی انتظامی استان برای پیشبرد اهداف دولت خدمتگذار و با همکاری همه دستگاه‌های دیگر اعلام آمادگی لازم را دارد، افزود: با توجه به فداکاری‌های سربازان این مرز و بوم نیروی انتظامی استان در بحثامنیت آنچنان عمل کرده که مجرمانی که از ۲۴ سال گذشته تاکنون در حاشیه امنیت بسر می‌بردند اکنون عرصه را بر خود تنگ دیده و به دست عدالت سپرده شده‌اند.
رئیس پلیس فارس ادامه داد: در رابطه با مواد مخدر نیز نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش در کشفیات داشته‌ایم که البته به این قانع نیستیم و امیدواریم با تعامل و همکاری بیشتر با دستگاه‌های مرتبط با ا ین موضوع این معظل بزرگ اجتماعی را ریشه کن کنیم.
وی درخصوص ارتقاء امنیت اجتماعی و برخوردباجرایم خورد گفت: این جرایم به سبب عواملی همچون بیکاری و مشکلات اقتصادی و برخی موضوعات دیگر گریبانگیر شیراز شده و در واقع این افراد بخاطر ده هزار تومان که با آن بتوانند روزشان را شب کنند دست سرقت‌های خورد و فروش مواد مخدر می‌زنند و اگر همه مسئولین همکاری کنند ما آمادگی داریم که چهره شیراز را از این افراد پاک کنیم.
سجادیان افزود: با همت دستگاه‌های مختلف از ابتدای امسال تا کنون بحمدالله قریب ۹ درصد کاهش تصادفات را داشتیم و همچنین حدود ۶ درصد کاهش مجروهین را در امسال شاهد بودیم که تقریبا به لحاظ تعداد ۱۰۰۰ نفر می‌شود که امیدواریم این عدد را به صفر برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز