خبرگزاری کار ایران

استادار فارس:

ناجا سخت‌ترین و فراگیرترین خدمات را به نظام ارائه داده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۸۷

پلیس امروز کنار مردم است و اگر مردم امروز با احساس امنیت و آرامش به کسب و کار مشغولند مرهون کار نیروی انتظامی است. البته امنیت تنها با پلیس امکان پذیر نیست و با مشارکت مردم و و دیگر نیروهای امنیتی میسر می‌شود.

استاندار فارس بامداد امروز و در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به وظیفه ذاتی نیروی انتظامی گفت: ناجا سخت‌ترین و فراگیر‌ترین خدمات را به نظام ارائه داده است خدماتی که حاصل آن سرفرازی جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سیدمحمداحمدی افزود: در هیچ جای دنیا چنین صبحگاهی را شاهد نیستیم که با تلاوت کلام الله آغاز شده و با نام خدا نیز پایان پذیرد.

وی ب ابیان این مطلب که استقلال این نظام آسان به دست نیامده افزود: جمهوری اسلامی در بحثانرژی هسته‌ای به دنیا ثابت کرده که در چه مرتبه‌ای قرار دارد، در ۱۵ سال اخیر دنیا در پای میز مذاکره سعی داشت ایران را تحت سلطه خود در آورد که بحمدالله بالاخره از این مرحله نیز سرافراز بیرون آمدیم.

استاندار فارس با بیان این مطلب که نیروهای نظامی ما دژهای آهنین هستند و مایه سرفرازی مدیرانند افزود: نیروی انتظامی در پیشانی این حرکت قرار دارد و با حضور در مرز‌ها و روستا‌ها و شهر‌ها مایه افتخار نظامند.

وی افزود: پلیس امروز کنار مردم است و اگر مردم امروز با احساس امنیت و آرامش به کسب و کار مشغولند مرهون کار نیروی انتظامی است. البته امنیت تنها با پلیس امکان پذیر نیست و با مشارکت مردم و و دیگر نیروهای امنیتی میسر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز