خبرگزاری کار ایران

استاندارفارس:

سخنان رییس جمهوری موجب امیدواری‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۰۳

امیدواریم شاهد رفع همه تحریم‌های کشور باشیم و بتوانیم با تکیه بر توان داخلی، شکوفایی کشور را رقم بزنیم.

استاندار فارس گفت: سخنان رئیس جمهور در گزارش ۱۰۰ روزه خود به مردم، موجب امیدواری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز سید محمد احمدی در جلسه بررسی بودجه طرح‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان با بیان اینکه با توافق هسته‌ای صورت گرفته، تحریم جدیدی بر علیه کشور ایجاد نخواهد شد، اظهار داشت: امیدواریم شاهد رفع همه تحریم‌های کشور باشیم و بتوانیم با تکیه بر توان داخلی، شکوفایی کشور را رقم بزنیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس خواستار فعالیت امیدوارانه در دستگاه‌های اجرایی استان شد و خاطرنشان کرد: دولت با تدبیر در حال برنامه‌ریزی برای کشور است و ما به عنوان بازوان و اجزای دولت باید با صلابت مسائل مختلف را پیگیری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران اجرایی استان باید برای تخصیص اعتبارات مناسب به طرح‌های دارای مجور کمیسیون ۲۱۵، تلاش گسترده‌ای داشته باشند، افزود: فارس به تنهایی بار چندین استان را در حوزه‌های گوناگون به ویژه در زمینه‌های خدماتی بر دوش می‌کشد و مدیران عالی دستگاه‌ها باید با توجه خاص به این مسئله، اعتبارات را توزیع کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه فارس در زمینه راه و بهداشت و درمان دارای وضعیت مناسبی است، گفت: عرصه بهداشت و درمان فارس مثال زدنی است و در کشور پیشرو محسوب می‌شود.

احمدی با تاکید بر اینکه گردشگری به ویژه در زمینه خدمات درمانی، در استان فارس دارای موقعیت و ظرفیت‌های ویژه‌ای است، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با ارتباطات بین المللی و جلب مشارکت سرمایه گذاران، وضعیت توریسم در فارس را بهبود ببخشیم.

نماینده عالی دولت در استان همچنین خواستار تعامل گسترده مدیران اجرایی با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای جلب بودجه‌های طرح‌های دارای مجوز کمیسیون ۲۱۵ شد.

گفتنی است در این جلسه که با حضور معاونین برنامه ریزی و اشتغال و هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس برگزار شد، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به بیان آخرین تلاش‌ها و پیگیری‌های خود برای تامین بودجه طرح‌های عمرانی خود پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز