خبرگزاری کار ایران

دبیر مجمع رویش انقلاب شیراز :

در توزیع بودجه به محلات جنوب و شرق شیراز کمتر توجه شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۹۷۱

دبیر مجمع رویش انقلاب شیراز گفت: متاسفانه در توزیع بودجه به محلات جنوب و شرق شیراز کمتر توجه شده و تلاش ما این است که با ایجاد یک مطالبه عمومی همراه با راهکار‌های منطقی و عملی، مشکلات محلات جنوب و شرق این کلانشهر را به مسئولان انتقال دهیم.

به گزارش ایلنا حجت‌الاسلام مجتبی مظفری در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف راه‌اندازی مجمع رویش انقلاب در شیراز، اظهار کرد: نباید شهر را به جنوب و شمال تقسیم کرد.

دبیر مجمع رویش انقلاب شیراز با بیان اینکه در این مجمع از جوانانی استفاده کردیم که دارای نگاه محله‌ای به این کلانشهر هستند، تاکید کرد که این مجموعه خارج از ساختار‌های جناحی و سهم خواهی پدرخوانده‌هاست و یکسری اهداف کوتاه و بلند مدت را ترسیم کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در کنار این مهم تلاش ما وجود نمایندگانی در حوزه‌های تصمیم سازی شهری است که از لیدر‌های تاثیرگذار محلات باشند و در این راستا با دعوت از کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده انتخابات ششم شورای شیراز و مصاحبه با آن‌ها در تلاشیم تا یک لیست متشکل از جوانان انقلابی، متعهد و متخصص ارائه کنیم.

دبیر مجمع رویش انقلاب شیراز خاطرنشان کرد: تاکنون از بیش از ۵۰ محله در شیراز بازدید میدانی انجام شده است و همانطور که مردم مشاهده می‌کنند سال‌های سال است که در بودجه بندی مشکلاتی ایجاد شده است، لذا سعی می‌کنیم با انتخاب کاندیدا‌هایی با ظرفیت بالا، این مشکل را برطرف کنیم.

مرتضی جعفری‌زاده، سخنگوی مجمع رویش انقلاب نیز در ادامه این نشست عنوان کرد: پس از اعلام بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری ، سعی کردیم از جوانانی استفاده کنیم که چند فاکتور و ویژگی دارند از جمله اینکه دیدگاه آنان به شهر شیراز محله‌ای نباشد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز