خبرگزاری کار ایران

طی پیامی انجام شد:

تبریک نوروزی شهردار و قائم مقام شهردار پچ مجارستان به شهردار شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۷۲۷

شهردار و قائم مقام شهردار پچ مجارستان در پیام های جداگانه ای عید نوروز و آغاز بهار طبیعت را به شهردار شیراز و شهروندان تبریک گفتند.

به گزارش ایلنا، آتیلا پترفی شهردار پچ مجارستان در پیام خود به حیدر اسکندرپور آورده است: به نمایندگی از شهروندان پچ، بهترین احترام های خود را به مناسبت نوروز تقدیم حضور می‌کنم. در این دوران سخت، پاسداشت سنت های ملی بسیار اهمیت دارد. امیدوارم جشن تجدید حیات، نظم و سال جدید شرایط آسانتری را برای همه دوستانمان در شیراز فراهم کند.

با آرزوی سلامتی برای جنابعالی و عرض تبریک به کلیه شهروندان ایران که نوروز را در سال جاری جشن می‌گیرند.

شیراز، سال نو مبارک!

همچنین در پیام سیلویا بوگنار قائم مقام شهردار پچ به حیدر اسکندرپور شهردار شیراز آمده است:

به عنوان قائم مقام شهردار پچ، بهترین آرزوهای خود را به مناسبت جشن سال نو به عرض می رسانم. می دانم نوروز به قدمت تاریخ بوده و برای کلیه افرادی که آن را جشن می گیرند، بسیار با اهمیت است. امیدوارم بتوانید به رغم شیوع کرونا  نوروز را به صورت شایسته‌ ای جشن بگیرید. امسال شرایط همچون گذشته نیست اما امیدوارم که با فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و انجام اقدامات بهداشتی مناسب بتوانید سال نو را به همراه عزیزانتان جشن بگیرید.

با آرزوی سلامتی و جشنی شاد برای کلیه شهروندان شیراز

بر اساس این گزارش، شهر پچ مجارستان از جمله خواهرخوانده های شیراز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز