خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق تعاون لرستان در گفتگو با ایلنا:

تحقیق و تفحص دلیل آشفتگی اتاق تعاون را مشخص می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۸۱۸

چندین سال است که این اتاق دچار آشفتگی شده است بنابراین بهتر است، بررسی وضعیت این اتاق به مجلس واگذار شود تا دلیل مشکلات مشخص شود.

مجید سهرابی در رابطه با تاخیر در برگزاری انتخابات اتاق تعاون گفت: توجیه منطقی برای این تاخیر وجود ندارد و تحقیق و تفحص از این اتاق برای پیگیری دلایل این تاخیر راهکاری مناسب است.

رییس اتاق تعاون استان لرستان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: در جلسه‌ای که در تاریخ ۳۱ خرداد با حضور ۷۵ نفر از اعضا برگزار شد مقرر شد که در اسرع وقت هیات ۷ نفره‌ای اساس نامه را بر اساس قانون منطبق کنند که این امر صورت گرفت و اساسنامه به موقع آماده شد؛ اما مجمعی برای بررسی و تایید اساسنامه برگزار نشد؛ یعنی اساسنامه تدوین شده است؛ اما هیات رییسه پیگیری نمی‌کند.

سهرابی با اشاره به جلسه‌ای که قرار بود آخر همین ماه با حضور مدیر عاملان و نمایندگان اتاق تعاون برگزار شود، افزود: این جلسه که قرار بود در شیراز برگزار شود متاسفانه به دلایلی نامشخص لغو شده است.
وی با اشاره به آشفتگی‌های اتاق تعاون گفت: چندین سال است که این اتاق دچار آشفتگی شده است بنابراین بهتر است، بررسی وضعیت این اتاق به مجلس واگذار شود تا دلیل مشکلات مشخص شود.

سهرابی، اظهار کرد: هیات ریییسه در سال‌های اخیر اقداماتی انجام داده‌اند که تحقیق و تفحص ابهامات را برطرف خواهد کرد و دلایل بسیاری از اقدامات این افراد مشخص خواهد شد؛ چرا که اگر مشکلی باشد باید بررسی و در خصوص آن چاره‌ای اندیشیده شود.

رییس اتاق تعاون استان لرستان تاکید کرد: بر اساس قانون تعاونی‌ها و تحادیه‌ها اگر ظرف سه ماه اساسنامه را با قانون تطبیق ندهند امکان استفاده از امتیازات را نخواهند داشت؛ بنابر این عدم تطبیق اساسنامه با قانون دلیل منطقی برای عدم برگزاری انتخابات اتاق نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز