خبرگزاری کار ایران

سیدحسن خمینی:

جنایت رژیم صهیونیستی نشانگر استیصال اسرائیل در صحنه نبرد غزه و افکار عمومی جهانی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۵۰۳

حجت الاسلام سید حسن خمینی در پیامی تاکید کرد: اگر چه تعرض به مستشاران ایران در سوریه و همچنین دانشمندان ما مسبوق به سابقه است، ولی چنین جنایتی که با زیر پا گذاشتن همه قوانین بین المللی است هم نشانگر استیصال اسراییل در صحنه نبرد غزه و در افکار عمومی جهانی است و هم بی تردید محتاج پاسخی مناسب و بازدارنده است که بتواند معادلات رژیم جنایتکار اسراییل را به هم بزند.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت الاسلام سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

جنایت بی سابقه رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت جمعی از ارزشمند ترین فرزندان ایران را خدمت فرمانده کل قوا و همرزمان غیور ایشان و خانواده های عزیزشان و هم چنین مردم ایران تسلیت عرض می نمایم.

اگر چه تعرض به مستشاران ایران در سوریه و همچنین دانشمندان ما مسبوق به سابقه است، ولی چنین جنایتی که با زیر پا گذاشتن همه قوانین بین المللی است هم نشانگر استیصال اسراییل در صحنه نبرد غزه و در افکار عمومی جهانی است و هم بی تردید محتاج پاسخی مناسب و بازدارنده است که بتواند معادلات رژیم جنایتکار اسراییل را به هم بزند.

خدای متعال بر علو درجات شهدای عزیز بیافزاید و ایشان را با اولیاء خود محشور دارد.

سید حسن خمینی

۱۴ فروردین ۱۴۰۳

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز