خبرگزاری کار ایران

ثبت الکترونیک شکایات مردمی در پورتال سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۸۹۷

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی از ثبت الکترونیک شکایات مردمی از طریق اتصال به درگاه ثبت من در پورتال سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، یزدان خسروی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارکه فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در راستای تکریم مراجعین، امکان ثبت شکایات مردمی به صورت الکترونیک بر روی پورتال سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از طریق درگاه ثبت من در سراسر کشور فراهم شده است.

وی افزود: سامانه ثبت من پیش از این برای تسهیل ارائه خدمات غیرحضوری مراجعان راه اندازی شده بود و از این پس مراجعان می‌توانند شکایات خود را از نحوه عملکرد ادارات ثبت اسناد و املاک و دفاتر اسناد رسمی، ازدواج و طلاق به صورت الکترونیک ثبت کرده و از طریق همین سامانه پاسخ لازم را دریافت کنند.

خسروی در ادامه گفت: ثبت شکایات الکترونیکی به منظور تسهیل در ارائه خدمات و در راستای ارتقای خدمات دولت الکترونیک و هوشمندسازی فرایند‌های ثبتی، تسریع و سرعت بخشی به امور و ارائه خدمات غیرحضوری به مراجعان اجرا شده است.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت افزود: شاکیان برای استفاده از این سامانه می‌توانند به آدرس my.ssaa.ir مراجعه و پس از ثبت نام و اخذ کد کاربری و ورود، گزینه ثبت شکایت را انتخاب و شکایت خود را درج و پیگیری کنند.

خسروی خاطرنشان کرد: شکایات واصله، عملکرد استان‌ها و نحوه رسیدگی به شکایات از طریق سامانه مذکور، رصد و پایش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز