خبرگزاری کار ایران

سلیمی:

مالیات پزشکان در کمیسیون تلفیق مورد بازنگری قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۶۷۶

نماینده مردم محلات و دلیجان گفت: درخصوص مالیات‌ها به ویژه مالیات پزشکان مواردی مطرح است که این موارد قابل اصلاح بوده و قرار است در کمیسیون تلفیق مورد بازنگری قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا سلیمی در موافقت با بخش درآمدی جدول ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۳ با بیان اینکه نحوه رسیدگی به بودجه برای اولین بار تغییر کرده و اتفاقاً رسیدگی به بودجه شفاف‌تر شده است، گفت: سابقه نداشته که به این سبک مجلس جداول را مورد بررسی قرار دهد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس اضافه کرد: عمده ردیف‌ها و جداول در این بخش مبتنی بر برنامه هفتم توسعه است و برخی از موارد خلاف برنامه هفتم بوده اصلاح شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس یادآور شد: در حوزه انرژی و هدفمندی یارانه‌ها و همچنین بخش فرهنگی موارد مهمی در جدول ۵ آمده است که اگر این جدول رأی نیاورد همه این موارد زیر سوال می‌رود. همچنین در این جدول به کمک‌های فنی و اعتباری اشاره شده که ۱۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده و اگر مصوب نشود پروژه‌ها دچار مشکل خواهد شد.

وی اضافه کرد: درخصوص مالیات‌ها به ویژه مالیات پزشکان مواردی مطرح است که این موارد قابل اصلاح بوده و قرار است در کمیسیون تلفیق مورد بازنگری قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز