خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات کشور:

صلاحیت ۲۸ درصد از ثبت‌نام‌کنندگان تایید نشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۶۱۲

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: از مجموع ۲۴۹۸۲ نفر ثبت‌نام کننده داوطلبی برای انتخابات مجلس ۱۴ درصد عدم احراز شدند و ۱۴ درصد نیز عدم تایید صلاحیت شدند. البته جا دارد به این نکته اشاره کنم که از این مجموع ۳۰ درصد به دلیل نقص مدارک بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدتقی شاهچراغی رییس ستاد انتخابات کشور صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: امروز روز پایان ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و روز ۱۸ آبان پایان مهلت اعلام نظر هیات‌های اجرایی درخصوص داوطلبان انتخابات مجلس بود که دو روز فرصت اطلاع‌رسانی درخصوص نتیجه بود.

وی ادامه داد: از فردا به مدت ۴ روز داوطلبانی که نسبت به نتیجه اعتراض داشته باشند می‌توانند با مراجعه به پرتال وزارت کشور اعتراض خود را ثبت کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: داوطلبانی که مایل هستند دلایل و مستندات عدم تایید یا عدم احراز صلاحیت را دریافت کنند با مراجعه حضوری می‌توانند دلایل و مستندات را دریافت کنند.

وی همچنین ابراز داشت: هیات‌های اجرایی در بررسی احراز، تایید، عدم تایید یا عدم احراز به صورت مستقل عمل می‌کنند. ما در ستاد انتخابات در موضوعات تصمیم‌گیری هیات‌های اجرایی دخالتی نداریم. نکته دیگری که باید تاکید کنم این است که نظر منفی هیات‌های اجرایی صرفا به منزله رد صلاحیت نیست، عدم تایید یا عدم احراز است.

شاهچراغی در ادامه با اشاره به آمار ثبت‌نام کنندگان، اظهار داشت: از مجموع ۲۴۹۸۲ نفر ثبت‌نام کننده داوطلبی برای  انتخابات مجلس ۱۴ درصد عدم احراز شدند و ۱۴ درصد نیز عدم تایید صلاحیت شدند. البته جا دارد به این نکته اشاره کنم که از این مجموع ۳۰ درصد به دلیل نقص مدارک بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز