خبرگزاری کار ایران

بازدید امیر سرتیپ خلبان واحدی از مرکز مهارت آموزی سرباز دانشگاه هوایی شهید ستاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۶۴۹

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در دانشگاه هوایی شهید ستاری ضمن دیدار چهره به چهره با سربازان از مرکز مهارت‌آموزی سرباز این یگان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرکز مهارت‌آموزی سرباز دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان وظیفه با بیان اینکه سربازی یک تجربه منحصر به فرد و ارزشمند در زندگی جوانان است گفت: دوران خدمت سربازی فرصت مناسبی است که جوانان را با آموزش‌های نظامی و مهارت‌های لازم آشنا می‌کند و می‌تواند تأثیرات بزرگی بر آن‌ها داشته باشد.

وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش خالصانه مسئولان در نیروهای‌مسلح در بخش مهارت‌آموزی اقدامات شایسته‌ای صورت گرفته است، به طوری که کارکنان‌وظیفه در پایان خدمت یک مهارت را فرا گرفته‌اند.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه سربازان در دوره‌های برگزار شده مفاهیمی همچون رهبری، همکاری تیمی، انضباط و استقامت را فرا می‌گیرند اظهارکرد: این آموزش‌ها می‌تواند در زندگی شخصی و حرفه‌ای آن‌ها مشکل‎‌گشا و کارساز باشد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان‌کرد:  فعالیت‌های روزانه، تمرین‌های ورزشی، راهپیمایی‌ها و تمرینات نظامی می‌تواند به بهبود استقامت و ارتقای روحیه سربازان کمک شایانی کند.

وی با بیان اینکه در دوران خدمت سربازی با توجه به اینکه جوانان با افراد و فرهنگ‌های مختلف  آشنا می‌شوند تصریح کرد: این فرصت ایجاد همبستگی، افزایش تحمل و تعامل با افراد مختلف و شکل‌گیری روابط انسانی قوی را برای آنان فراهم می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز